Publicerat Oktober 15, 200817 yr Har tappat bort min bruksanvisning på radion och jag skulle vilja veta hur jag gör för att tex ställa den så att den scannar mellan 2 kanaler istället för att den scannar mellan allihopa?
Publicerat Oktober 16, 200817 yr Har tappat bort min bruksanvisning på radion och jag skulle vilja veta hur jag gör för att tex ställa den så att den scannar mellan 2 kanaler istället för att den scannar mellan allihopa? Vilken modell? \mb
Publicerat Oktober 21, 200817 yr Har du en Micro tre så blockerar du de kanaler du inte vill scanna, lyckades blockera vår kanal förra veckan när jag hade tråkigt på pass, hade ett helvete att få in den igen, ingen bruksanvisning och bilderna på knapparna bortnöttta Men har du en sådan så kan jag kolla hur jag gjorde.
Publicerat November 2, 200817 yr Författare Vilken modell?\mb Hade totalt *glömt* bort denna tråd. Radion är en DC 31 Micro 3+. Sen en fråga angående brusspärren, man kan ju ställa på en skala mellan 0 och 2000 tror jag det är. Vad ska den stå på?
Publicerat November 11, 200817 yr http://www.lafayette.se/images/dc-31-155-m3-svensk.pdf Kan kanske vara en liten hjälp på vägen....... Har haft samma problem. //Erik
Publicerat November 11, 200817 yr Skrev just ut det hela, så du kan få det till helgen om du vill ha det!
Publicerat November 11, 200817 yr Författare Skrev just ut det hela, så du kan få det till helgen om du vill ha det!