Publicerat Oktober 19, 200817 yr Någon som haft samma bekymmer? Kontakten till monofonen/hörsnäckan/hörslingan verkar vara glapp, använder jag dessa tillbehör så upphör radion att funka. Sliter jag ut skiten så fungerar den som vanligt.. Hustruns radio och min gamla Hunterburk går med dessa tillbehör men inte min! Någon som haft samma trassel innan? Är nyfiken på vad det kan kosta att laga den.. Vill gärna ha en hint för sist jag skickade ett par peltor lurar till peltor så fick jag veta att de skulle kosta multum att laga varför jag bad dem arkivera dem. Fick sen en känsla av att det var osmart... Vill alltså ha ngn koll innan jag skickar radion på reparation.. Mvh!
Publicerat Oktober 20, 200817 yr Har hört talas om det där problemet men inte hur dom löst det. Skaffa en Zodiac istället. Mvh/ Christer
Publicerat Oktober 20, 200817 yr Kolla med Rimborambo på grannsidan han verkar ha en j-la koll på sånt däringa!
Publicerat Oktober 20, 200817 yr Författare Kolla med Rimborambo på grannsidan han verkar ha en j-la koll på sånt däringa! Ja jävlar, att jag inte tänkte på det.. Zodiac.. Gillar dem inte ens nästan, bökiga och fyrkantiga.. Mvh!