Publicerat Oktober 20, 200817 yr Argentina-2009 I slutet av februari och i mars åker vi i två grupper till Argentina för jakt. Vi är ute efter vattenbuffel,axis,vildsvin och småvilt. Meningen är att vi ska vara 6 personer i vardera grupp och vi saknar 2 personer i den andra gruppen. Jaktbeskrivning: Plats: Entre Rios området 10 hela jaktdagar Ingår: hämtning från/till flygplats jakt med mat och logi,tolk för gruppen, samt 3 hästar tillgängliga(om man vill) Priset det otroliga 1100 Eur+ flyg+trofeer, dvs 110 Eur per jaktdag all inclusive. Alla hittintillsanmälda är beväpnade med pilbågar men vi kan komplettera grupperna med krutvapenjägare om vi vill. Deltagarna får ytterligare rabatt på 2000 SEK från avhopparna så då landar dagspriset till 90Eur/dag. Kollade flygpriset igår och det är ca 9000 Sek TOR till Buenos Aires. Det finns .338 och .375 att hyra samt hagelbössor SBS och halvautomater till duvjakten. Dagshyran vet jag inte i skrivande stund men vi fick låna hagelbössor gratis förra gången. Arrangören räknar dock kallt med att varje jägare skjuter för minst 1000 Eur annnars går det inte ihop för dom. Vi har redan varit där en gång och har faktiskt vågat garantera att vi skjuter för 1000 Eur per jägare fastän vi har våra pilbågar som är verkligen korthållsvapen. Hör av dig med PM om det är några frågor, men det börjar bli bråttom för att få billiga flyg.
Publicerat Oktober 21, 200817 yr Författare Jag fick ett PM nyss men vet inte riktigt om svaret kommer fram(har haft problem med det) Så om ni inte får svar ring 0155-269494 Mvh Risto
Publicerat Oktober 21, 200817 yr Jag fick ett PM nyss men vet inte riktigt om svaret kommer fram(har haft problem med det)Så om ni inte får svar ring 0155-269494 Mvh Risto Jag har fått PM så vi har nog kontakt
Publicerat Oktober 21, 200817 yr Författare Var ligger det någonstans Länken kanske hjälper http://www.debernardishunting.com/cotos_hu...entre_rios.html Mvh Risto