Publicerat Augusti 27, 200520 yr Hittade på detta märke när jag var ute o surfade på sikten, 1799 för ett 3-9x40. Det lät lite för billigt, men dom har väldigt generösa garantier. Är det någon som provat detta märke? http://www.hellmansfiske.se
Publicerat Augusti 27, 200520 yr Hej Sköld Det lät för billit för att va sant jag hadde ett tasco på min HVA innan som ligger i samma pris grupp som det du har hittat som ja va jätt besviken på . Så jag köpte ett nytt Leupold 3-9x50 som ja e helnöjd med. Senare så bytade jag klackar och ringar till Leupold QR så nu kann jag ta av kikaren utan att jag behöver skottställa bössan igen.
Publicerat Augusti 28, 200520 yr Swiften är helt okej. Inte bästa kantskärpan på de största förstorande typ4-16 utan AO men mycket för pengarna. Lit taskigt med olika rikmedel också.
Publicerat Augusti 29, 200520 yr Tror jag ska prova ett 3-9x40, dom hade ju så bra garantier, lite synd att dom inte hade några skalenliga riktmedel.