Publicerat Oktober 24, 200817 yr Namn: Victoria Ålder: 28 Bor: Utanför Piteå Gör: Heltidsarbetande inom vården Hund: "Ville" (Nilssons Geira) strävhårig vorsteh på 1.5 år Jagar: Skogsfågel än så länge Intressen: Jakt, allt kring hundar & hundträning, inredning... och mycket mer. Övrigt: Tog jägarexamen färdigt sommaren -07, har sedan dess jagat fågel (skog, både med stående och skällande). Är egentligen intresserad av att pröva andra jaktformer också bara det fanns tid... nästa år ska jag sitta med på älgjakt tex och se hur det är... Hundarbetet med vorsteh är vad som mitt hjärta bankar hårdast för i nuläget, sedan lär man säkert få fler passioner under årens lopp. (till exempel trodde jag att trädskällarjakten var tråkig men efter att varit ute med finsk spets några gångar ändrade jag uppfattning. ) Nästa höst planeras det även en liten fjällresa för att prova på ripjakt. *spännande* Det var lite om mig det.
Publicerat Oktober 24, 200817 yr Författare Tack för alla välkomnanden, verkar vara bred kunskap på forumet och trevlig stämning! Man kan nog lära sig ett och annat här. Kul med både norrbottningar och vorstehägare...
Publicerat Oktober 24, 200817 yr Hej & välkommen hit! Vicks Postat Idag, 13:23Kul med både norrbottningar och vorstehägare... ...och setterägare!
Publicerat Oktober 24, 200817 yr Tack för alla välkomnanden, verkar vara bred kunskap på forumet och trevlig stämning! Man kan nog lära sig ett och annat här. Välkommen! Trevligt med de som har samma avatar på flera forum Helt klart kommer du att trivas här inne, de kan jag nästan garantera
Publicerat Oktober 24, 200817 yr Välkommen på sej fröken!.... hoppas du kommer trivas här hos oss!.. Mvh Mamre!..
Publicerat Oktober 24, 200817 yr Författare Hej & välkommen hit! ...och setterägare! Setter duger väl.
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Författare Välkommen!Trevligt med de som har samma avatar på flera forum Helt klart kommer du att trivas här inne, de kan jag nästan garantera Har nog lyckats lista ut vem du är nu tror jag. (dock uppdaterat avataren, den förra såg ut som om han bar en fryst kyckling. )
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Är inte så svårt egentligen, även om det är i mer jaktliga sammanhang här inne Hoppas vi får se mycket av dig och vad som händer i hundlivet
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Författare Är inte så svårt egentligen, även om det är i mer jaktliga sammanhang här inne Hoppas vi får se mycket av dig och vad som händer i hundlivet Det är sant. Tack återigen för det varma mottagandet. Har nog aldrig upplevt såhär trevlig stämning på ett forum.
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Författare Kul med lite kvinnor, det är inte mycket kvinnor här på forumet.. Jaså, ja det är ett mansdominerat ämne jakten. Är faktiskt lite förvånad över hur positivt ni män verkar se på detta med att ha med oss tjejer har än inte stött på särskilt något motstånd IRL heller, inte ens bland "gamla rävar" till jägare. (tror i och för sig att den som eventuellt skulle ha något emot det är en man med låg självkänsla