Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lördag och jakt

Featured Replies

Publicerat

Jaja till saken. att ska någon annan fara ut och jaga imorgon, för min del blir de först pyrschjakt mellan tornet och hemmet,notera att de e 1,5km mellan.tycker bara om att gå i skogen en morgon,sen på förmiddagen och eftermiddagen blir de drevjakt jag har blivit heltänd på rådjurs jakt nu ;D, jaja som sagt ska ni också ut imorgon, ni ``gubbar`` tycker att de e för lite unga som jagar men när ja kommer och ska börja va me på forumet då börjar ni tränga mej utanför.......:-

Publicerat
  • Författare

oj glömde säga att de blir nog vakt jakt på kvällen också ;D

Publicerat

blir vakjakt med bågen imorgon! lycka till offe!

Publicerat
  • Författare

sen när ja blir en ``gubbe`` så ska ja lära upp den yngre generationen att dom ska lära sej överleva i naturen,min farfar lärde mej grunderna till all jakt,jag minns fortfarande min första sjöfågel, ja va i skåran med farfar och så kommer det en prackgubbe och fäller och farfar säger vill du prova så han fixar 22an åt mig och ja tar väl stöd och siktar noga,nåja ja fick skjuta 15 skott på den men vadå det var ju mitt första villebråd, sen den dagen har ja bara brunnit för en sak:jakt

Publicerat

imorgon blir det ut på älgjakt . patronerna börjar si ganska slitna ut efter att man matar in ut i magasin och pipa dom hela tiden :D ( inte hunnit komma tillskott = patron in och ur till och från pass) ;) ;)

skitjakt till er alla :P och hoppas på bättre väder till åland än vad dom lovat hit :lol:

Publicerat
  • Författare

hoppas du får skjutA EN RIKTIGt fin 12342342653542356574 taggare:P

Publicerat
imorgon blir det ut på älgjakt . patronerna börjar si ganska slitna ut efter att man matar in ut i magasin och pipa dom hela tiden :D ( inte hunnit komma tillskott = patron in och ur till och från pass) ;) ;)

skitjakt till er alla :P och hoppas på bättre väder till åland än vad dom lovat hit :lol:

tror det skiter sig med vädret du :D men hoppas på en 124556666 taggare till dig Radium! trots skitvädret.. :D

Publicerat
  • Författare

HAHAHAHHAHA jo schaman va blir de för väder imorgon

Publicerat
HAHAHAHHAHA jo schaman va blir de för väder imorgon

Säg till om du får nåt offe! Gillar dina storys! :rolleyes::lol: hörrö vädret ja.. de ser du väl :rolleyes:

Publicerat

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah,ppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuhhha hmph :D

blev inget jakt förmig. magen började ha kalas och jag fick vakna sådär varje 45mintill 1 o springa till dasses laga dock maten termos och kläderna på så sitter man därpå köksbordet och tänker om jag nu skall fara fruktansvärd huvud värk och allting som om nån spetsat min drink blev inställd jakt dag för mig. satta mig på soffan åt up smörgåsarna drack tom min termos ( på varm choklad tänkte för engång skulle skall jag ha gött med mig :mad: ) och slockna på soffan tills exakt 5 minuter sen. fattar int vad jag har :mad: fitttaaaaaaaan. väntad hela veckan :D

Publicerat
  • Författare

jo helvetes jakt gäster do bara skjuter bort allt.........jaja så e de, på drevjakten asså då,men de fart ett smaldjur i morse XD