Publicerat Augusti 28, 200520 yr Idag kom dom första gässen, en liten plog på 7 stycken drog ett varv över markerna, så nu är det bara någon vecka kvar ;D ;D
Publicerat Augusti 29, 200520 yr Idag kom dom första gässen, en liten plog på 7 stycken drog ett varv över markerna, så nu är det bara någon vecka kvar ;D ;D Våra grågåsar håller på att ge sig av söderut, i går kväll hade dom flockat sig på ca 600 - 700 st. Så man får bara vänta på att kanada gässen skall komma norr i från
Publicerat Augusti 30, 200520 yr Författare Skjut inte bort alla innan jag kommer ner bara : ;D Idag såg jag ett 20-tal till... i helgen ska dom få....
Publicerat September 2, 200520 yr Idag såg jag ett 20-tal till... i helgen ska dom få.... Jag kanske ska ta med hagelpangen ändå när jag kommer...
Publicerat September 2, 200520 yr Författare Jag kanske ska ta med hagelpangen ändå när jag kommer... det tycker jag du skall göra
Publicerat September 2, 200520 yr Öh? grågås? kanadagås? kalle anka? var när hur?? *rogge-fågelälskare*
Publicerat September 2, 200520 yr Det är inte lönt att gå ut förrän det är några tusen gäss åtminstånde