Publicerat Oktober 26, 200817 yr Hej! Undrar lite hur det funkar att sätta dit en kolvkamshöjare på en Blaser Professional CAMO-kolv. Blir camomönstret kvar i såfall? Har ingen själv men är nyfiken ändå. Som jag förstår det är det Smålänning som gäller i den frågan, eller? //frippe
Publicerat Oktober 26, 200817 yr Hej!Undrar lite hur det funkar att sätta dit en kolvkamshöjare på en Blaser Professional CAMO-kolv. Blir camomönstret kvar i såfall? Har ingen själv men är nyfiken ändå. Som jag förstår det är det Smålänning som gäller i den frågan, eller? //frippe Lustigt! Tänkte exakt samma tankte när jag bläddrade i Normarks katalog till morgonkaffet /Må
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Hej, Vet inte hur det är med smålänning men kolvkam.se har jag förstått ersätter det de fräst bort med en ny bit i färg passar men det är en-färgade kompositstockar och trästockar så camo kan nog bli svårt... Ring och hör med de olika det är nog det bästa. mvh Dard
Publicerat November 2, 200817 yr Hej hej ! Smålänning tar en ny bit av material för den höjbara kolvkammen. Detta pga att sågbladet förbrukar en del material vilket gör att biten blir lite för liten att passa i nedersta läget. Han kan givetvis behålla den bortsågade biten om man så önskar. Jag tycker iof att det skulle vara assnyggt med en neuprenklädd bit till camon, den håller ju samma färgnyans som greppytorna. Med nadra ord svarta greppytor och svart kolvkamsbit. Kolla min som Smålänning fixade under "slutförda projekt". /Fredric
Publicerat November 5, 200817 yr Författare Din kolv blev ju kanon! Men är det inte obehagligt att ha neopren mot kinden i rekylen? //frippe
Publicerat November 5, 200817 yr Din kolv blev ju kanon!Men är det inte obehagligt att ha neopren mot kinden i rekylen? //frippe Inte det minsta, kör den oftast med 9,3 också...Men tanken om att skägget skulle rivas bort fanns i mitt huvud också till jag testade Kan varmt rekommendera att lämna in till honom !!!