Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rävar till SVA

Featured Replies

Publicerat

SVA vill ha in rävar

Kanske ingen nyhet men då vet ni iaf om det.

Publicerat

Yupp. De året jag sköt 21 st på vak lämnade jag in alla, dom betalade ammunitionen iaf med råge :rolleyes:

Publicerat
Yupp. De året jag sköt 21 st på vak lämnade jag in alla, dom betalade ammunitionen iaf med råge :rolleyes:

Mickel.

Lämnade du in dem var efter du sköt dem eller alla på engång när jakten va slut ?

Publicerat
Mickel.

Lämnade du in dem var efter du sköt dem eller alla på engång när jakten va slut ?

Jag lämnade in dom vart eftersom. Tror att jag hade 10 st rävar i V70´n in till stan en gång och frun var med, du må tro att hon rynkade på näsan ett antal ggr då några av rävarna hade hängt på ladväggen ett antal veckor.. :rolleyes:

Publicerat

Kapar tråden lite här för att ge mickel kredit för hans otroliga vakjakts bravader som i mina ögon är rävkungen NR1 Vad är det som gör att jag tycker det då jo

1) Att hålla en eller flera åtlar i gång krävs ett jävla arbete bara det.

2) Sen ska han slåss mot kylan o sömnen som smyger sig på när han vakar.

3) Sen skjuta i rätt läge när räven kommer vilket inte är så lätt alla gånger den står ju inte still alla gånger.

3) Sen jobbar ju karln heltid.

Det är min syn på det hela <_<

Mvh.

Publicerat
Kapar tråden lite här för att ge mickel kredit för hans otroliga vakjakts bravader som i mina ögon är rävkungen NR1 Vad är det som gör att jag tycker det då jo

1) Att hålla en eller flera åtlar i gång krävs ett jävla arbete bara det.

2) Sen ska han slåss mot kylan o sömnen som smyger sig på när han vakar.

3) Sen skjuta i rätt läge när räven kommer vilket inte är så lätt alla gånger den står ju inte still alla gånger.

3) Sen jobbar ju karln heltid.

Det är min syn på det hela :huh:

Mvh.

Ähh lägg av nu va. <_<

Det finns många fler duktiga rävskyttar varav en hel skock på forumet som är minst lika ihärdiga. Sen måste jag dementera detta med heltidsarbete. De flesta rävarna sköt jag när jag gick sjukskriven efter att jag opererat hjärtklaffen. <_<<_<

Publicerat
Ähh lägg av nu va. ;)

Det finns många fler duktiga rävskyttar varav en hel skock på forumet som är minst lika ihärdiga. Sen måste jag dementera detta med heltidsarbete. De flesta rävarna sköt jag när jag gick sjukskriven efter att jag opererat hjärtklaffen. :D:D

Nu är du blygsam mickel B)

Mvh.