Publicerat Oktober 27, 200817 yr Yupp. De året jag sköt 21 st på vak lämnade jag in alla, dom betalade ammunitionen iaf med råge
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Yupp. De året jag sköt 21 st på vak lämnade jag in alla, dom betalade ammunitionen iaf med råge Mickel. Lämnade du in dem var efter du sköt dem eller alla på engång när jakten va slut ?
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Mickel. Lämnade du in dem var efter du sköt dem eller alla på engång när jakten va slut ? Jag lämnade in dom vart eftersom. Tror att jag hade 10 st rävar i V70´n in till stan en gång och frun var med, du må tro att hon rynkade på näsan ett antal ggr då några av rävarna hade hängt på ladväggen ett antal veckor..
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Kapar tråden lite här för att ge mickel kredit för hans otroliga vakjakts bravader som i mina ögon är rävkungen NR1 Vad är det som gör att jag tycker det då jo 1) Att hålla en eller flera åtlar i gång krävs ett jävla arbete bara det. 2) Sen ska han slåss mot kylan o sömnen som smyger sig på när han vakar. 3) Sen skjuta i rätt läge när räven kommer vilket inte är så lätt alla gånger den står ju inte still alla gånger. 3) Sen jobbar ju karln heltid. Det är min syn på det hela Mvh.
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Kapar tråden lite här för att ge mickel kredit för hans otroliga vakjakts bravader som i mina ögon är rävkungen NR1 Vad är det som gör att jag tycker det då jo1) Att hålla en eller flera åtlar i gång krävs ett jävla arbete bara det. 2) Sen ska han slåss mot kylan o sömnen som smyger sig på när han vakar. 3) Sen skjuta i rätt läge när räven kommer vilket inte är så lätt alla gånger den står ju inte still alla gånger. 3) Sen jobbar ju karln heltid. Det är min syn på det hela Mvh. Ähh lägg av nu va. Det finns många fler duktiga rävskyttar varav en hel skock på forumet som är minst lika ihärdiga. Sen måste jag dementera detta med heltidsarbete. De flesta rävarna sköt jag när jag gick sjukskriven efter att jag opererat hjärtklaffen.
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Ähh lägg av nu va. Det finns många fler duktiga rävskyttar varav en hel skock på forumet som är minst lika ihärdiga. Sen måste jag dementera detta med heltidsarbete. De flesta rävarna sköt jag när jag gick sjukskriven efter att jag opererat hjärtklaffen. Nu är du blygsam mickel Mvh.