Publicerat Oktober 27, 200817 yr Hejsan En kollega var in på en jaktbutik för att kolla på en swarovski Z6i, när han sa att han hade en Blaser R93 så berättade dom att Z6 inte passar på blaser, skulle tydligen vara nått med montagen. någon här som har hört detsamma eller har egen erfarenhet om detta? Mvh Jocke
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Har för mig att VT testade just en Z6 på en Professional? Kanske så att det krävs att man använder en skena eller så. Don't know.
Publicerat Oktober 27, 200817 yr HejsanEn kollega var in på en jaktbutik för att kolla på en swarovski Z6i, när han sa att han hade en Blaser R93 så berättade dom att Z6 inte passar på blaser, skulle tydligen vara nått med montagen. någon här som har hört detsamma eller har egen erfarenhet om detta? Mvh Jocke Klart det gör, finns blaser orginal fäste samt mak fäste www.Torsbohandels.com . Finns massa olika ringar!!!! Bättre kombo finns ju inte!!!!!!
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Dom passar... Kände på denna kombiationen senast för någon vecka sen faktiskt. Hade varit en skaplig tabbe utav Swarovski annars, med tanke på antalet sålda R93'or i europa menar jag.
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Dom passar titta här då min blaser camo match med z6 2-12x50 fast utan belysning //Mats
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Passar, har min z6i 1.7-10x42 på min nio tre pipa. Det är dock inte mycket luft mellan okular och säkringen men det är inget som påverkar funktionen. Jag har skenmontage. mvh Dard
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Jodå, det passar. En gubbe i jaktlaget skulle börja jaga vildsvin och kom hem från vapenhandlarn med en R93:a toppad med en Z6i (50:a) .