Publicerat Oktober 27, 200817 yr tjena funderar på att skaffa benstöd till bössan, vill nog hälst ha sånt som man fäster vid rembygeln har ni några tipps på vad som är prisvärt vill inte lägga ut en hel förmögenhet men är det nått som är extra bra så kan det ju vara aktuellt att betala en slant extra. ös på med tips /freddan
Publicerat Oktober 27, 200817 yr tjena funderar på att skaffa benstöd till bössan, vill nog hälst ha sånt som man fäster vid rembygelnhar ni några tipps på vad som är prisvärt vill inte lägga ut en hel förmögenhet men är det nått som är extra bra så kan det ju vara aktuellt att betala en slant extra. ös på med tips /freddan Tja! Jag har ett par Harris bipods 6"-9" höga...är otroligt nöjd med dessa!
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Är det inte liggande banskytte utan jakt du skall syssla med så är det 9"-13" jag rekommenderar. Det möjliggör sittande skytte vilket är positivt när du har störande vegetation i passet. Jag har bägge längderna, men använder dom långa vid praktisk jakt.
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Kolla denna tråden, kan ge lite tips.. http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopi...1&hl=harris /Lasse
Publicerat Oktober 28, 200817 yr + 1 på harris benstöd. Har två själv. 1 par 6-9" för bana och viss vakjakt. 1 par 9-13" (tror jag) är bra vid "sittande" skytte/jakt.. Har prövat nåt annat märke men Harris stöden känns stabilare, så jag bytte..