Publicerat Oktober 28, 200817 yr för ett par timmar sedan ringde min far och sa att min gamla blandrashund fabian fått avlivas, nu ett tag har hunden druckit massor vatten å spytt, men igår kväll å imorse hade han mått riktigt dåligt typ anfall. veterinären som avlivade fabian tror det va cancer i buken. han blev 13½ år min fina goa voffsing. en gatukorsning, dobermann shäfer labrador. nu är jag glad att jag inte tog mmed honom till stan, utan att han fick leva sina år i buschen. suck, fan va jobbigt det är nu. biter ihop.
Publicerat Oktober 28, 200817 yr för ett par timmar sedan ringde min far och sa att min gamla blandrashund fabian fått avlivas, nu ett tag har hunden druckit massor vatten å spytt, men igår kväll å imorse hade han mått riktigt dåligt typ anfall. veterinären som avlivade fabian tror det va cancer i buken. han blev 13½ år min fina goa voffsing. en gatukorsning, dobermann shäfer labrador. nu är jag glad att jag inte tog mmed honom till stan, utan att han fick leva sina år i buschen. suck, fan va jobbigt det är nu. biter ihop. fick ju göra det samma med min gamla tik för en en dryg vecka sen. Lider med dig.
Publicerat Oktober 30, 200817 yr Usch va hemskt, vi avlivade vår hund för 2 år sen. Han hette också Fabian. Han fick cancer med. Verkligent hundägandets baksida
Publicerat November 30, 200817 yr Tårarna är nära varje gång man tänker på sina bortgångna familjemedlemmar! Såren läker men ärren sitter i...
Publicerat November 30, 200817 yr Strax över ett år sedan jag fick ta bort min vorsteh, Minnena blir bara ljusare med tiden men bra hundar saknar man alltid. Satt och tittade på kort från henne igår och först nu ser man hur gammal hon var. Tror aldrig man vänjer sig med att tappa såna jaktkompisar även om jag nu har en ny som kommer och hämtar mig på morgonen och vill ut. Ett råd! Ta så många bilder som ni kan det är det enda som är beständigt och det är roligt att ha kvar sedan dom börjat jaga i bättre jaktmarker.