Publicerat Oktober 29, 200817 yr i bland blir man lite extra glad! och de är sånt som gör att de är värt alla timmar å pengar man lägger ner på eftersöken! runt lunch tid i dag ringer min mobil! "hej det är Anders!" hmmmf vem e de var min första tanke???.. "han som körde på vildsvinet i sommras" ja ja!... nu minns man!.. han var precis i närheten där jag bor! och ville lämna en liten tack gåva för jag tog han om han och tog med han hem, såg till att de fanns kaffe å macka tills hans kompis kom för att hämta honom, eftersom bilen var totalt kvaddad!... så kändes de inte rätt å lämna han ute på E 4:an... så när jag kommer hem i dag står de ett flak öl på farstu kvisten! då har killen åkt från Sthlm bara för att lämna detta som ett litet tack för de jag gjorde!... överaskande men väldigt uppskattat av mej!.. en fin gest tycker jag!... Mvh Mamre!...
Publicerat Oktober 29, 200817 yr i bland blir man lite extra glad! och de är sånt som gör att de är värt alla timmar å pengar man lägger ner på eftersöken! runt lunch tid i dag ringer min mobil! "hej det är Anders!" hmmmf vem e de var min första tanke???.. "han som körde på vildsvinet i sommras" ja ja!... nu minns man!.. han var precis i närheten där jag bor! och ville lämna en liten tack gåva för jag tog han om han och tog med han hem, såg till att de fanns kaffe å macka tills hans kompis kom för att hämta honom, eftersom bilen var totalt kvaddad!... så kändes de inte rätt å lämna han ute på E 4:an... så när jag kommer hem i dag står de ett flak öl på farstu kvisten! då har killen åkt från Sthlm bara för att lämna detta som ett litet tack för de jag gjorde!... överaskande men väldigt uppskattat av mej!.. en fin gest tycker jag!... Mvh Mamre!... Fasen vad trevligt! Såna människor är härliga som tänker på sånt! inte alltför vanligt faktiskt!
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Vad propert gjort! Se, den svenska jägarkåren har även känslor för medmänniskor!!! (Aftonbladet & Expressen, citera gärna detta inlägg!) Jag vet ingen jägare som inte skulle ställa upp vid en viltolycka, än mindre ställa upp för det mesta vad jag har varit med om i alla fall!
Publicerat Oktober 30, 200817 yr Vackert gjort av honom, och det var du värd, du är en sällsynt trevlig prick, vännen !
Publicerat Oktober 30, 200817 yr Författare Dela på den då? självklart får du del i den vännen!... du e juh törstigare än mej!.. Mvh
Publicerat Oktober 30, 200817 yr Författare Vackert gjort av honom, och det var du värd, du är en sällsynt trevlig prick, vännen ! du skriver så man blir rörd!.. Mvh
Publicerat November 6, 200817 yr härligt! Men du var ju en riktig barmhärtig samarit mot han! Kul att han verkligen uppskattade det!
Publicerat November 6, 200817 yr Mamre!! Känner mig också lite törstig faktiskt //Jocke Din lever behöver vila, jävla alkis