Publicerat November 1, 200817 yr Jo jeg er en Norbagge som bor vest i Norge, nærmere bestemt Haugesund. Jeg har 2 fox terriere og 1 korhårs dachs. Jeg jakter mink, mår, rev, hare, rådyr, hjort, bever, grevling, sel og av og til så skyter jeg noe fugl. Har vært på forumet en stund, mest for å følge med i jaktdagboken til mr Foxhound, men nå har jo admins funnet på at alle må ha minimum 50 innlegg før man får lese i jaktdagbøkene, så da får jeg kjøre på med noen innlegg. 28 to go......
Publicerat November 1, 200817 yr Ha ! Du kommer nog att skriva mer än de 28 inläggen, man trillar så lätt dit, och börjar kludda i alla trådar !... Haugesund...där var jag och jobbade en del 1996-97. Välkommen hit ska du vara ! Mvh Jan
Publicerat November 1, 200817 yr Hej & välkommen hit! Bättre med en dramm i timmen än en timme i Drammen!
Publicerat November 1, 200817 yr välkommen på dej!... du kommer säkert att trivas fast du måste skriva!.. ... Mvh
Publicerat November 1, 200817 yr Författare Takk for velkomsthilsner Jovisst kan jeg skrive, jeg er aktiv på det norske jakt og våpen forumet Kammeret.no, men siden Foxhound ikke skriver om revejaktene sine der, så må jeg jo følge med her. Men nå fikk jeg enda ett innlegg, så da nærmer det seg.
Publicerat November 1, 200817 yr Hej å välkommen foxterrier. En till som vill kunna läsa jaktdagböckerna !!!!! Kör hårt...ännu har du långt till 50 inlägg !
Publicerat November 1, 200817 yr En till som vill kunna läsa jaktdagböckerna !!!!! Kör hårt...ännu har du långt till 50 inlägg ! Jo tack... jag vet