Publicerat November 2, 200817 yr Amalienborg ab? Nån som känner till denna vapenhandlare? Fått ett vapenerbjudande därifrån och vill veta hur seriös handlare det är. Dvs säga, om han säger ngt är i bra skick - "VA FÅR MAN DÅ"? //Jimmy
Publicerat November 2, 200817 yr Amalienborg ab?Nån som känner till denna vapenhandlare? Fått ett vapenerbjudande därifrån och vill veta hur seriös handlare det är. Dvs säga, om han säger ngt är i bra skick - "VA FÅR MAN DÅ"? //Jimmy Jag vet inte vem det är som är ägare till firman. Företgaet finns i Forserum. http://www.118100.se/info/foeretagsprofil/...Amalienborg+AB/ Nässjö- el Huskvarna-Jönköpingsbor finns det någon i närheten?
Publicerat November 2, 200817 yr Huvudnäring:43210 ElinstallationsfirmaBinäring:46434 El- & belysningsartiklar, partih 47641 Sportaffär 4764110 Vapenhandel Verksamhet:Bolaget skall bedriva elinstallationer, försäljning av elmaterial, försäljning av jakt- och sportvapen, fastighetsförvaltning och därmed förenlig verksamhet.
Publicerat November 2, 200817 yr De verkar hittills ha gjort grovt minusresultat iaf.. vad sen det beror på ja.. =)
Publicerat November 2, 200817 yr Amalienborg ab?Nån som känner till denna vapenhandlare? Fått ett vapenerbjudande därifrån och vill veta hur seriös handlare det är. Dvs säga, om han säger ngt är i bra skick - "VA FÅR MAN DÅ"? //Jimmy Kolla med Max jag tror han har lite koll på detta. Jag ska höra efter på jobbet med kollegorna i jkpg, om nu någon statsbo jagar villsäga. /Lasse
Publicerat November 2, 200817 yr Hmmm. Lagt ut lite krokar.. Återkommer i frågan då jag inte vet säkert.
Publicerat November 3, 200817 yr Hm.. har lagt ut lite krokar, men inte fått veta så mycket.. Skickar PM om jag får veta mer?
Publicerat November 10, 200817 yr Hm.. har lagt ut lite krokar, men inte fått veta så mycket.. Skickar PM om jag får veta mer? Hej, jag har handlat av denne man, dock inte något vapen utan mest ammunition. Mitt intryck är att han verkar seriös.