Publicerat November 2, 200817 yr Jag har lyckats tappa slutstycket och gps;en. Har tänkt åka till farbror blå imorrn och se om dom har fått in något. Någon annan som råkat ut för det? Vad säger polisen om att man tappar vapendelar?
Publicerat November 2, 200817 yr Japp, jag har lyckats med konststycket på väg ut till ett pass med slutstycket öppet. Numera är det stängt eller i hölster. Polisen säger inte så mycket. Du får redogöra för hur och var samt hur länge du sökt efter detta. Det är bara att söka en ny licens på ett slutstycke. Problemet är att hitta ett nytt slutstycke. mvh Rune
Publicerat November 2, 200817 yr Har lyckats med konststycket på en Browning European 3006 , Trodde det skule vara enkelt att fixa ett nytt till ett så vanligt märke.. Men det gick inte att få tag på ett nytt slutstycke. efter 11sept händelsen var det strul att handla diverse vapen och delar från USA Anmälde till polisen utan konstigheter. Men med drulleförsäkring så anmälde jag det som borttappad och fick en ny studsare, en T3 300WSM blev det istället. Hoppas det löser sig för dig. MVH
Publicerat November 3, 200817 yr Vet du vart du har gått och det inte är allt för länge sen kan man prova med en bra spårhund som markerar föremål, alternativt en hund som är bra på att hitta föremål. Prata med polisen om deras hundar kan göra en koll.
Publicerat November 4, 200817 yr Författare Det är en ruger 22 k hornet rostrfri. Jag lägger inte ut några stora pengar på den. Hittar jag inte igen slutstycket så är det inte omöjligt att jag skrotar bössan om jag dessutom kan få en begagnad på försäkringen istället.
Publicerat November 4, 200817 yr Tjabba Nisse!! Det var ju tråkiga nyheter, men hur lyckades du?? Du kom aldrig och gjorde studiebesök på banan i Sunderbyn.
Publicerat November 4, 200817 yr Författare Tjabba Nisse!!Det var ju tråkiga nyheter, men hur lyckades du?? Du kom aldrig och gjorde studiebesök på banan i Sunderbyn. Hejsan Interbond. Nej tiden blev för tight. Nu håller jag på med yttre hallen som är helt oisolerad och dessutom fick jag skicka mamma akut med ambulans för några timmar sedan och håller på att lugna ner mig lite. Vi får se hur det går framöver.