Publicerat November 3, 200817 yr Är en 32-årig kille boendes tillsammans med sambo och oduglig sällskapsspaniel strax utanför Gislaved. Tog jägarexamen för en massa år sedan och jagade en hel del. Sedan blev det flytt till storstan och slut på jagandet. Nu är jag tillbaka i skogarna och jag känner mig som en riktig nybörjare igen, jaktlusten är dock stor. Tyvärr har jag för tillfället ingen mark att jaga på, jag har märkt att det är jäkligt svårt utan några kontakter.. Om någon har några tips är det välkommet. Jag skulle gärna skaffa "riktig" hund men det tar emot när man inte har mark att släppa på ännu. Jag tycker att det är roligast med rådjur, hare, räv och kråkjakt och naturligtvis korvgrillningen
Publicerat November 4, 200817 yr Välkommen =) Håller med, men i slutändan blir det förbaskat dyr korv
Publicerat November 4, 200817 yr Välkommen, kul med fler smålänningar . Välkommen! Behövs lite smålänningar för att väga upp Upplandsmaffian..