Publicerat November 4, 200817 yr Hejsan, Får väl printa ner en liten presentation som en början för att se om man kommer upp i de 50... Mitt namn är Magnus och är 34 år, jag bor i mellersta dalarna med sambo & en liten dotter på 1 1/2 år. Har varit intresserad av jakt sedan barnsben, men jagar på tok för lite...... Blir väl mest skogsfågeljakt över stående hundar då jag har tillgång till familjens vorsther. Andra favoriter är bockjakten, toppfågel och älgjakten men jag utesluter ingen jakt, då jag tycker om det mesta jakten har att erbjuda. Jagar mestadels på hemma plan men har tack vare en spridd släkt tillgång till jakt både i Värmland och halland! Drömmen är väl att skaffa en egen jakt hund, men min sambo är svår övertalad då hon är allergisk!!
Publicerat November 4, 200817 yr Författare Ja efter ett lite mer än ett år i garderoben har man hittat ut Har ju dock haft mest att göra med mitt magra antal jaktdagar, så det inte funnits mycket berätta! Så då har detta forum varit bra, när man kunnat läsa om andras bravader. Har ju i och för sig gjort att man har längtat ut till skogs ännu mer!!!!!!!!!!!!!
Publicerat November 4, 200817 yr Bra Oak och välkommen! Har man inte så mycket att tillägga kan man alltid fråga i stället. Må din resa mot dom 50 gå bra!