Publicerat November 4, 200817 yr Tjenare, har varit flitig besökare på jaktsnack.se i ett par månaders tid och tänkte det var hög tid att registrera mej nu. Jag heter Håkan, e' i mina bästa år och bor i Uddevalla på bästkusten. Tog jägarexamen i somras efter påtryckningar från kompisar och har efter det fått blodad tand, bättre sent än aldrig. Har redan hunnit att införskaffa en styck älgvältare och går nu och väntar på att licensen på hagelbrakaren ska gå igenom hos polisen. Så väl mött grevar å baroner ..........
Publicerat November 4, 200817 yr Författare tackar och bockar. Jag jagar en del ihop med kompisar ute vid Hamburgsund (går i drevet vid älgjakt och lånar hagelbössa vid småviltjakten), jagar oxo småvilts norr om Valbo-Ryr med ett annat jaktlag. Morsan har också lite mark i Brastads området som jag inte har pejlat av ännu. (alla platserna i Västra Götaland).
Publicerat November 5, 200817 yr Författare Välkommen till ett ypperligt forum! tackar och bockar ..... jägarskrået kan ju vara lite "tight sammanslutet" om man inte har kontakter. Det e min erfarenhet.
Publicerat November 5, 200817 yr Välkommen hit ! Och bra val av studsare också, fast kalibern är fel... Mvh Janne
Publicerat November 5, 200817 yr Lyssna inte på gamle kråkskräcken.. han snackar i nattmössan =) Väldigt välkommen är du =)
Publicerat November 5, 200817 yr Välkommen hit Som sagt, finfin bössa och ett alldeles ypperligt val av kaliber
Publicerat November 7, 200817 yr Författare Välkommen hit ! Och bra val av studsare också, fast kalibern är fel... Mvh Janne Joo studsaren e kanon och så e det väl med kalibern som med nått annat berömt - liten och rapp eller stor och slapp - eller vad vet jag, den välter allt jag siktar på iallafall