Publicerat November 5, 200817 yr Säljer min Fuse Axium stabbe. Priset kan vi nog komma överens om //Kent
Publicerat November 27, 200817 yr jakt är kortare, och mer inriktade på att dämpa ljud och vibrasioner, medans tävlings stabbar är designade för att skapa balans lite jobbigt o ha en stabbe som är runt en meter när man smyger omkring i skogen
Publicerat November 27, 200817 yr Aah, ok, men vad har jag då..? Min är ca 30 cm lång. Stabben alltså
Publicerat November 27, 200817 yr tävlings rigg, ofta så har man tre stycken stabbar en längst fram och två lite kortare på sidorna. jakt rigg, kortare, smidigare.
Publicerat November 27, 200817 yr Aah, ok, men vad har jag då..? Min är ca 30 cm lång. Stabben alltså Haha...då har du en hybrid eller nåt? Skämt å sido så kan man gott använda en 30 cm stabb till jakt, ger en mkt bra balans (stabbar i den längden brukar kallas för 3D sabilisatorer). Vad är det för modell? Har du bild?
Publicerat November 27, 200817 yr PUSS !!!JS nu måste du utöva din makt !!! Kom igen nu Roger! Det där var väl inte ett dugg Gay eller?