Publicerat Augusti 31, 200520 yr Hej allihop.. Jag heter Daniel Joakimsson 29 år och är en emigrerad Smålänning som hamnat strax utanför piteå, jobbar åt Abb plast i öjebyn. Jagar i stort sett allt som jag har tillgång till och tar även en tur ner till småland för lite råjakt då o då. Har även en sambo som även hon börjat jaga nu i höst och så står det en sexmånaders norrbottensspets i hundgåden som tar all ledig tid i skogen nu i höst..
Publicerat Augusti 31, 200520 yr Författare Välkommen!Var i Småland bodde du? Jag bodde i en liten by som heter Stockaryd ligger i Sävsjö kommun..
Publicerat Augusti 31, 200520 yr Jag bodde i en liten by som heter Stockaryd ligger i Sävsjö kommun.. Vet jag mycket väl var det ligger. Bor 4-5 mil där ifrån, i Tolg om du vet var det ligger?
Publicerat Augusti 31, 200520 yr Välkommen pitebo, ja hamnade åxå i piteå efter en tur i småland (västervik) Jagar nu i öjeby ;D
Publicerat Augusti 31, 200520 yr Författare Vet jag mycket väl var det ligger. Bor 4-5 mil där ifrån, i Tolg om du vet var det ligger? Om jag inte minns helt fel så e det väl ner mot rottne från Stockaryd sett, har kört förbi där när jag hälsat på släkt nere i rottne o man har velat köra småvägar...
Publicerat Augusti 31, 200520 yr Författare Välkommen pitebo, ja hamnade åxå i piteå efter en tur i småland (västervik)Jagar nu i öjeby ;D Jodå vet vem du e... jag "känner" Kent genom en kusin åt mig ;D
Publicerat Augusti 31, 200520 yr Hej allihop.. Jag heter Daniel Joakimsson 29 år och är en emigrerad Smålänning som hamnat strax utanför piteå, jobbar åt Abb plast i öjebyn. Jagar i stort sett allt som jag har tillgång till och tar även en tur ner till småland för lite råjakt då o då. Har även en sambo som även hon börjat jaga nu i höst och så står det en sexmånaders norrbottensspets i hundgåden som tar all ledig tid i skogen nu i höst.. Hej! Välkommen hit! Titta här en likasinnad smålänning. Vad kul att få en till emigrant från småland här i yttersta norden.
Publicerat Augusti 31, 200520 yr Om jag inte minns helt fel så e det väl ner mot rottne från Stockaryd sett, har kört förbi där när jag hälsat på släkt nere i rottne o man har velat köra småvägar... Jo strax norr om Rottne. Har du släkt i Rottne men du kan ju vara bra ändå.
Publicerat September 6, 200520 yr Författare får tacka alla som hälsat mig välkommen e kul att få ett forum att diskutera lite i