Publicerat November 10, 200817 yr Är ju stolt vänsterskytt. Suger lite på att skaffa en 22:a. Någon som vet en bra som även görs i vänsterutförande?
Publicerat November 10, 200817 yr om inget annat så borde en halv automat fungera. borde ju inte kasta hylsorna i ansiktet .
Publicerat November 10, 200817 yr Författare om inget annat så borde en halv automat fungera. borde ju inte kasta hylsorna i ansiktet . Har du nå't tips på en vettig o prisvärd halvauto då?
Publicerat November 10, 200817 yr till att börja med finns ju ruger 10/22 billig är dom , ochd et går att få hyffsad pressision i dom om man sätter en liten slant på dom =) sen finns det marlin semiautos. men det som jag just kom att tänka på. en bygelrepeter 22 . dom är ju väl ganska så neutrala ? passar bra till lefti och righty? och om jag förstått rätt så gör savage lefties. så finns det ju även europeiskt CZ dom kan man inte gå fel med.
Publicerat November 10, 200817 yr Min baby, skjuter bättre än mig Sätter 3 smällar i 50 öringen på 50 meter. Numera med en vxIII 6,5-20x40ao Vapnet är en Anschutz 1416 i 22lr.
Publicerat November 10, 200817 yr Författare Min baby, skjuter bättre än mig Sätter 3 smällar i 50 öringen på 50 meter. Numera med en vxIII 6,5-20x40aoVapnet är en Anschutz 1416 i 22lr. Åhh, en "vänster-broder", härligt! Jag ska knalla ner till Walther Borg imorgon tänkte jag o klämma o känna på lite olika varianter.
Publicerat November 11, 200817 yr Själv har jag rn marlin 60 ss halvauto och är vänster skytt, har hänt 3-4 ggr att jag kar fått krutstänk i ansiktet.
Publicerat November 11, 200817 yr Författare Själv har jag rn marlin 60 ss halvauto och är vänster skytt, har hänt 3-4 ggr att jag kar fått krutstänk i ansiktet. Ajdå, låter inget vidare. Får bli en repeter variant i vänster.
Publicerat November 11, 200817 yr Ajdå, låter inget vidare. Får bli en repeter variant i vänster. du ska tänka det får alla vänster eller höger skyttar nångon på sig iallafall har jag fått det duh