Publicerat November 15, 200817 yr Har lagt det på hyllan sen en tid tillbaks. TÄnkte se om någon här vill ha kontot? Till sig själv eller barn
Publicerat November 15, 200817 yr lockdown på denna tråd! STÖDJER EJ WOW men om du gör nåt med kontot so sälj den!
Publicerat November 15, 200817 yr En del blir beroende och håller på att riva hela huset om dom inte får spela. (Inte jag)
Publicerat November 15, 200817 yr Har träffat polarn kanske 10 ggr sen se släppte wow, han spelar säkert 5 timmar/dag själv tycker jag det är aptråkigt att spela tvspel, xboxen står och fungerar som dvdspelare, datorn surfar man med sist jag spelade nånting vad det "Deer hunter" på xboxen, då hade jag influensa och låg pall i soffan en vecka!
Publicerat November 15, 200817 yr Ja Wow har väl räknats till ett av de mest beroendeframkallande spelena som gjorts... Har hört om just affärer med spelkonton som blivit sålda för långt över 100 €, alltså över 1000 kr då... Kan inte förtså att man sätter ut så mycket pengar för en profil i ett spel...
Publicerat November 15, 200817 yr Ja Wow har väl räknats till ett av de mest beroendeframkallande spelena som gjorts... Har hört om just affärer med spelkonton som blivit sålda för långt över 100 €, alltså över 1000 kr då... Kan inte förtså att man sätter ut så mycket pengar för en profil i ett spel... vet att det har sålts konton för 10-15000 tusen kronor
Publicerat November 15, 200817 yr vet att det har sålts konton för 10-15000 tusen kronor tänker sälja min lvl 34 tauren hunter!
Publicerat November 15, 200817 yr Författare för 5-6 år sedan sålde jag min Dark Age of Camelot gube för 8.000 :-)
Publicerat November 15, 200817 yr Jävlar helt otroligt ju... Man kan ju nästan bli rik på dehä sättet...