Publicerat September 1, 200520 yr Hej på er ! Jag är på jakt efter en bild på en ringduva med utbredda vingar sett uppifrån och gärna från sidan. Min tanke är att printa ut den och klistra upp dem på en plast skiva och sedan ha den till svävare. Iden fick jag härifrån vad tror ni http://www.scottcountry.co.uk/products_det...p?productID=877 Är det någon som har någon bild att lägga ut eller skicka så skall jag prova /Ulban
Publicerat September 4, 200520 yr Testade detta för många år sedan, köpte tio "pappers bulvaner" som man vred till så de såg ut som duvor. Sedan förankrade man dem i marken med någon böjd svetstråd eller något. Konceptet var verkligen riktigt uselt..., inte en duva som visade intresse trots gott om fågel.. Mvh!
Publicerat September 6, 200520 yr Ingen som har orrbulvaner som man kan printa ut? Borde ju funka. Fäster dem på kartong. Om man skar skåror i dem så att man kunde passa ihop två. Sett som ett kryss uppifrån.