Publicerat November 16, 200817 yr Hej har bara en liten fråga till er.spelar ni Counter-Strike source eller Counter-Strike 1.6??
Publicerat November 16, 200817 yr nörd CS e för tråkigt, det är COD 4 som gäller! spelar dock inte mycket över huvudaget, lägger min tid i skogen eller på skjutbanan!
Publicerat November 16, 200817 yr nörd CS e för tråkigt, det är COD 4 som gäller! spelar dock inte mycket över huvudaget, lägger min tid i skogen eller på skjutbanan! Trevligare att vara i skogen som sagt!
Publicerat November 16, 200817 yr Författare jo men en dag när de regnar snöar stormar och åskar e de ju inte så kul att va ute kolla de e en bra låt
Publicerat November 16, 200817 yr Författare Är det något first pang pang eller???? jo de e ett first person shooter spel konstigt ja börajde skjuta bättre i skogen när ja nlg de...
Publicerat November 16, 200817 yr Författare Är det något first pang pang eller???? jo de e ett first person shooter spel konstigt ja börajde skjuta bättre i skogen när ja nlg de...
Publicerat November 16, 200817 yr alltså denna tråd är ju värre än berusadtråden... Hahahahaaa........ perfekt!
Publicerat November 16, 200817 yr wow vill se hur denna tråd slutar lutar tillbaka med en bytta popcorn bra rubrik med
Publicerat November 17, 200817 yr wow vill se hur denna tråd slutar lutar tillbaka med en bytta popcorn bra rubrik med
Publicerat November 17, 200817 yr Jag slutade spela Counter-strike när den första officiella releasen släpptes. Betaversionerna rockade men därefter tillverkaren programmera bort allt som gjorde spelet oförutsägbart och roligt. Minns speciellt en av de första betorna, där kunde man skjuta genom väggarna med M16, som dessutom var försett med kikarsikte modell light. Eller varför inte det übercoola AWP snipergeväret. Fick min första multikill med de geväret. Lyckades med konststycket att skjuta "on shot, thee headshots" vilket var hysteriskt festligt. Så nej, jag instämmer med en av de föregående talarna. CoD4 regerar, eller förresten så delar de tronen med CoD5. Men smaken är som baken...