Publicerat November 17, 200817 yr Hejsan alla på jaktsnack! Nu är det så att jag har klantat till det och tappat en utav dom två skruvarna som håller ringen fast vid klacken. Har försökt fått tag på en ny men det är någon skum tum-gänga som ingen verkar ha. Därför vänder jag mig till er för ett svar på vart jag kan hitta en ny. Ringen är en Warne maxima 1" //Niclas
Publicerat November 17, 200817 yr Hejsan alla på jaktsnack!Nu är det så att jag har klantat till det och tappat en utav dom två skruvarna som håller ringen fast vid klacken. Har försökt fått tag på en ny men det är någon skum tum-gänga som ingen verkar ha. Därför vänder jag mig till er för ett svar på vart jag kan hitta en ny. Ringen är en Warne maxima 1" //Niclas http://www.vapenochskytte.se/ har varit i samma sits ringde dit och fick hem nya i ett brev dagen efter!
Publicerat November 27, 200817 yr Författare Jo visst serru! Ringde han och hade dom hemma dagen efter. Tänk att det finns så vänliga människor! Tack för tipset! //Niclas