Publicerat November 17, 200817 yr Hej allihopa är nere i italien och pluggar och hittade denna sida, verkar finnas en hel del trevliga människor och nyttig information här, själv är jag 20 år studerar lite och skall försöka ta tag lite i jakten, inte riktigt haft tid. Men ska försöka infria det nyårslöften bland många andra. Tycker det är skitskoj att skjuta tavla men även lerduvor. Till er som tycker om Beretta kan jag göra er avundsjuka med att jag sett beretta familjens ena sons 20 års present vilket var två hagelgevär utan dess like, glömde tyvärr att ta bild på dessa och jag tror aldrig jag kommer få se dom igen. Fanns inte kvar i beretta butiken veckan efter. Annars är jag väl mest avis på alla som kan vara hemma och jaga nu. Men snart är jag hemma och då ska jag lägga upp lite bilder och börja skjuta riktigt mycket. God jakt!
Publicerat November 17, 200817 yr Tss beretta.. Spana in Benelli även när du är där nere Välkommen iaf! Mvh!