Publicerat November 17, 200817 yr Hej på er Har inte jagat på ett antal år nu(vart av med marken) och tappade allt intresse även för skyttet.Är istort sett bara sugen på fågel och småvils jakt. Har börjat få ett stort sug och kommer ialla fall börja skjuta lite trapp igen. Är ifrån västmanland Är någon sugen på ha någon med sig så är det bara att höra av sig Robert
Publicerat November 17, 200817 yr Välkommen! Hoppas det löser sig med marker för dej, fågeljakten brukar ju inte vara helt omöjlig att förhandla loss.. Mvh!
Publicerat November 18, 200817 yr Författare Välkommen!Var i Västmanland håller du till? //Erik Opps det glömde jag bort att skriva,jag bor i Arboga
Publicerat November 18, 200817 yr Opps det glömde jag bort att skriva,jag bor i Arboga Se där ja. Nära Medåker då. Platsen där bara hjältar föds och inga dvärgar finns! //Erik
Publicerat November 19, 200817 yr Det är ett drygt hagel skott dit Beroende på var du bor så blir hållet lite drygt! //erik