Publicerat November 18, 200817 yr Skulle behöva lite mer grisjakt till mina laikor. Har två tikar, en unghund och en skapligt rutinerad tik. Men har allt för lite jakttillfällen på bra grismarker. Även älgjakt är av intresse. Finns i Växjö trakten. 070/5721299 /Björn
Publicerat November 18, 200817 yr Skulle behöva lite mer grisjakt till mina laikor. Har två tikar, en unghund och en skapligt rutinerad tik. Men har allt för lite jakttillfällen på bra grismarker. Även älgjakt är av intresse. Finns i Växjö trakten. 070/5721299 /Björn Du vill ju inte resa har jag förstått, har annars en batalj med lite andra grisnasare på sidan den 6/12. Övernatting kan ordnas så får du dig en tvådagars inkl Whiskey. Hur bra mina svinmarker är, är naturligtvis svårt att säga...men vi brukar få upp. Körde ju själv TOR Lammhult i fredags, peanuts
Publicerat November 18, 200817 yr Författare Du vill ju inte resa har jag förstått, har annars en batalj med lite andra grisnasare på sidan den 6/12. Övernatting kan ordnas så får du dig en tvådagars inkl Whiskey. Hur bra mina svinmarker är, är naturligtvis svårt att säga...men vi brukar få upp. Körde ju själv TOR Lammhult i fredags, peanuts Tackar för erbjudandet. Men den dagen jobbar jag och dagen efter så har jag en jakt i Asa.
Publicerat November 18, 200817 yr Tackar för erbjudandet. Men den dagen jobbar jag och dagen efter så har jag en jakt i Asa. Vad var det jag sa, du är inte lättbjuden
Publicerat November 18, 200817 yr Du vill ju inte resa har jag förstått, har annars en batalj med lite andra grisnasare på sidan den 6/12. Övernatting kan ordnas så får du dig en tvådagars inkl Whiskey. Hur bra mina svinmarker är, är naturligtvis svårt att säga...men vi brukar få upp. Körde ju själv TOR Lammhult i fredags, peanuts *tapp tapp tapp*