Publicerat November 19, 200817 yr Kan inte rå för att jag gillar denna. Kan bero på det grönaktiga filtret + musiken. Men hundarna verkar samarbeta rätt okej! Är det såhär terriers funkar på vildsvin? Detta är ju i hägn, men ändå kanske nån inblick i hur det ser ut när 2 pirayor jagar vildsvin?
Publicerat November 19, 200817 yr Kan inte rå för att jag gillar denna. Kan bero på det grönaktiga filtret + musiken. Men hundarna verkar samarbeta rätt okej! Är det såhär terriers funkar på vildsvin? Detta är ju i hägn, men ändå kanske nån inblick i hur det ser ut när 2 pirayor jagar vildsvin? herre j_ar värsta wrestling tag team action värsta smårackare tjt:s är
Publicerat November 19, 200817 yr Författare ja snabba och ettriga små liv.. synd att man bara har en.. skulle vara soft att ha 2 st som jobbade i team sådär.
Publicerat November 19, 200817 yr ja snabba och ettriga små liv.. synd att man bara har en.. skulle vara soft att ha 2 st som jobbade i team sådär. tror jag inte skulle orka ens med en tänk nu på mornarna när tvillingarna kommer och drar i torna och täcket mm och börja köra rally i gången och köket och saker och ting faller ner mattorna sitter i högar i hörnen fjärkontrollen är i delar mm dock är jag ju prick likadan ? så kanske det skulle gå