Publicerat November 21, 200817 yr Ska visst va hårdvaluta vad jag förstått. Fått tag i hylsor för $35/100 + frakt men problemet är betalning. Hur löser man betalning utan att skicka en check? Han tar inte paypal Jänkarna har ju legat i förra århundradet när det gäller betalningssätt, ja menar, checkar, är det nån som minns hur dom såg ut Går det att göra en banköverföring dit till privatister? Till företag har jag gjort det men inte till privat.
Publicerat November 22, 200817 yr Hur många hylsor ska du ha? Vapex har för 459:-/100, kan ju vara värt att handla där för att slippa "meck" om du inte ska ha så många? 221 Fireball
Publicerat November 22, 200817 yr Författare Jag har ingen panik då en 221:a är endast på byggplaneringstadiet än. Men vad jag förstått så var hylsorna besvärliga att få tag på. Men då kanske det löser sig, eller så hinner dollarn gå ner.
Publicerat November 22, 200817 yr Jag har ingen panik då en 221:a är endast på byggplaneringstadiet än. Men vad jag förstått så var hylsorna besvärliga att få tag på. Men då kanske det löser sig, eller så hinner dollarn gå ner. Hylspriserna har dragit iväg som en raket, klantade mig och köpte "bara" 100 hylsor i våras 285:/100 ångrade mig i höst och köpte 300 till 350:-/100 och nu har dom klivit ytterligare? Hörde något rykte om att remington inte tillverkar dessa längre, någon som vet?