Publicerat November 21, 200817 yr Råkar det vara någon som har en sådan fallhylla här på detta forum? skulle behöva lite tips..
Publicerat November 21, 200817 yr Författare hur tråden ifrån släden till hyllan ska gå.... har skickat ett mail till APA nu och frågat om dom kan skicka en bild på hur det ska se ut. Men det känns så konstigt att den tar emot släd-dämparen när man drar upp bågen men jag kan inte hitta en annan lösning
Publicerat November 21, 200817 yr Det är inte alltid som tillverkarna tänker efter före. Du kan inte flytta lite på dämparen så att det går fritt? Ev klippa lite i den!?! Även om det tar i lite, påverkar det ditt skytte? Tror att du får svårt att komma runt detta lilla problem utan att göra ett litet ingrepp i dämparen, ev ta bort den.
Publicerat November 21, 200817 yr Författare ja det verkar nästan som att det är enda lösningen men jag vill ju inte att det ska vara så... dom har läst mitt mail men inte svarat ännu..
Publicerat November 21, 200817 yr Hör gärna av dig när du fått svar från APA. Skulle vara kul att höra vad dom har för ide'er.
Publicerat November 21, 200817 yr Författare hoppas på svar för det första.. men det ska bli kul o se hur dom tänkt när dom kommit på denna som slutgiltig lösning..
Publicerat November 21, 200817 yr Tjenare! Kollade lite på de filmer APA har och som finns på Lasses sida under Media och sedan Tillbehörsfilmer. Filmen som heter "Bow grip + more". Om man kör den i helskärm så ser man ju lite hur de tänkt. Fast på den bågen så sitter ju ingen cabelguard dämpare.. Är den så mycket ivägen så att det kan bli problem?