Publicerat November 21, 200817 yr Vill bara kolla om det finns fler här på denna sida som gillar STAR TREK. Jag älskar denna Serie från Orginalet med Kirk till Voyager. Nu såg jag på hemsidan att det kommer en helt ny film som kommer att handla om en ung Kirk, ska bli intresant å se denna film. En av mina favoriter i STAR TREK är en skurk/jobbig typ som dyker upp titt som tätt dvs Q. Borgerna är jag smått fashinerad av vet inte varför. Började se STAR TREK på 70 talet sen var jag fast för evigt. Har alla långfilmerna.
Publicerat November 21, 200817 yr Författare Favoriterna i Voyager är Nelix,Doktorn,Seven of Nine och Tom Paris.
Publicerat November 21, 200817 yr Favoriterna i Voyager är Nelix,Doktorn,Seven of Nine och Tom Paris. min favorit är Seven of Nine.
Publicerat November 21, 200817 yr Trodde att star trek var dött och begravet sedan länge (önsketänkande kanske)
Publicerat November 21, 200817 yr En till här Avslutade just kvällens avsnitt av stargate atlantis, den duger den med.. /Lasse
Publicerat November 22, 200817 yr Jag är ett riktigt Star Trek fan, jag har alla serierna hemma, och har sett dom alla ca 5-7 ggr vardera nu. När jag väl börjar se en serie så kan ja kolla från morgon till kväll i flera dagar (gäller dock inte bara star trek) Dock så är det många motsägelser i Star Trek och saker som borde vara rätt men är fel osv. Som när Data frågar vad klockan är, han är en robot och borde ha en inbyggd sådan, iof i ett avsnitt så kokar Data kaffe för att se hur tiden ändras om man har roligt eller tråkigt, och Jean-Luc Picard's förste Commander William Riker säger till data, stäng av tiden, vi människor har inte en inbyggd klocka. Någonting i den stilen Och data gör det och kollar lite finurligt på glaset när det sen börjar koka typ, nått sånt.. Så hela det är en motsägelse utan dess like. Finns många sånna exempel