Publicerat November 25, 200817 yr Hej på er! Heter Micke och bor i Sundbyberg. Har jagat i Uppland 8,9år. Har jakten, bandy, fiske och offroad körning (när bilen är besiktigad och inte står på jaktmarken)som de största intressena. Skaffade mig en västsibirisk lajka nu i somras som jag hoppas ska bli något av i skogen.
Publicerat November 25, 200817 yr Hej och välkommen hit . hopaps att du komme ratt trivas här på jaktsnack hoppas at det går bra med valpen
Publicerat November 25, 200817 yr Välkommen hit. Ännu en från upplandmaffian Tror att småland behöver fler medlemar snart /Lasse
Publicerat November 25, 200817 yr Författare Hjärtligt välkommen!Kanske en Gnagare till? Självklart, kan man vara något annat
Publicerat November 25, 200817 yr Självklart, kan man vara något annat Härligt, du o jag kommer att komma bra överens
Publicerat November 25, 200817 yr Hej & välkommen hit! AndreasA Postat Idag, 20:27 Hjärtligt välkommen! Kanske en Gnagare till? Det räcker med ett 08:a-gäng i finrummet!