Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jag behöver en ny axelväska för jakt.

Featured Replies

Publicerat

min axelväska börjar bli fruktansvärt sliten och jag måste kika efter en ny är det någon som har ett tips.

så här ser den gamla ut.

post-703-1227974092_thumb.jpg

Publicerat

Såg att de har utförsäljning på Gina tricot,de har

säkert nån som matchar din dress :D

/M.

Publicerat
Såg att de har utförsäljning på Gina tricot,de har

säkert nån som matchar din dress :D

/M.

:lol::lol:

Nä, den var så pass stor så att nån sån vet jag inte om, men det som slår mig är, hur fasen fixar du att åka skidor med en axelväska ?? :D

Jag får psykbryt när jag har nåt som hänger och slänger när jag rör mig i skogen.

Publicerat
:lol::lol:

Jag får psykbryt när jag har nåt som hänger och slänger när jag rör mig i skogen.

Men du har inte du kläder på dig i skogen :D

Kunde inte låta bli :D

Publicerat
Men du har inte du kläder på dig i skogen :D

Kunde inte låta bli :D

:lol:

Publicerat
  • Författare

nu får man lida egen för man är öppet homosexuell när det gäller val av jaktväska. :D

nej allvarligt talat så är axelväskan kung för toppjakt.

Publicerat
  • Författare
:D:D

Nä, den var så pass stor så att nån sån vet jag inte om, men det som slår mig är, hur fasen fixar du att åka skidor med en axelväska ?? :)

den är inte så långt ner på benet i vanliga fall som på bilden men jag minns att det är tre orrar i den när bilden togs och när den är tung så kan spännet till remmen glida.

jag har skidat så många mil med den väskan och det är inga problem alls inte ens när man lägger på en rem och ska komma hem fort.

Publicerat
nu får man lida egen för man är öppet homosexuell när det gäller val av jaktväska. :D

Välkommen i klubben! :)

Hur tråkad har inte jag blivit i alla år för min jaktväska....eller handväska som vissa ondsinta personer här säger :D

/Micke

post-240-1227977757_thumb.jpg

Publicerat
den är inte så långt ner på benet i vanliga fall som på bilden men jag minns att det är tre orrar i den när bilden togs och när den är tung så kan spännet till remmen glida.

jag har skidat så många mil med den väskan och det är inga problem alls inte ens när man lägger på en rem och ska komma hem fort.

Hmm..ja egentligen så vore det ju väldigt praktiskt när man ska ha en massa bulvaner och skit med sig, kanske ska testa jag med, har nog en urgammal jaktväska i skinn någonstans, typ Mickes, fast större.

Publicerat

maddog. jag tror bannemig att jag har en likadan väska i förrådet, ska kolla om jag inte hittar den.

den jag har har ett stort och 2 små fack under locket.

ska se om jag lyckas hitta den tills imorrn

Publicerat
  • Författare
Välkommen i klubben! :)

Hur tråkad har inte jag blivit i alla år för min jaktväska....eller handväska som vissa ondsinta personer här säger :D

/Micke

jag har äntligen hittat någon som förstår mig. :D

Publicerat
  • Författare
maddog. jag tror bannemig att jag har en likadan väska i förrådet, ska kolla om jag inte hittar den.

den jag har har ett stort och 2 små fack under locket.

ska se om jag lyckas hitta den tills imorrn

det skulle vara helt jävla perfekt. :):D :D :D.

Publicerat

nu har jag letat igenom förådet och svurit över att någon städat och min (o)ordning var sabbad.

efter att gormat lite svalde jag stoltheten och frågade tanten om hon visste vart jag lagt den sa hon.

-Den kastade du ifjol, du sa att du inte ville ha den !

:rolleyes:

minnet är bra men kort

Publicerat
  • Författare
nu har jag letat igenom förådet och svurit över att någon städat och min (o)ordning var sabbad.

efter att gormat lite svalde jag stoltheten och frågade tanten om hon visste vart jag lagt den sa hon.

-Den kastade du ifjol, du sa att du inte ville ha den !

:rolleyes:

minnet är bra men kort

ha ha ja sånt är livet. :D

Publicerat
  • Författare

det var ju för fan inte ens en väska det var ju en konstig konstruktion för att bära barn.

mycket liknande en ryggsäck kanske något för dig.

Publicerat

maddog, jag tror du får gå över till tövabo och repa hans bil :rolleyes::D

Publicerat

Måste det vara en skinnväska?

Jag har en sådan här, den tål hur mycket stryk och dåligt väder som helst :rolleyes:

post-2426-1227987966_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare
Måste det vara en skinnväska?

Jag har en sådan här, den tål hur mycket stryk och dåligt väder som helst :rolleyes:

post-2426-1227987966_thumb.jpg

du börjar det likna något, det ska helst inte vara i skinn så den där kan funka om den är stor nog.

Publicerat

Jag köpte min på Naturkompaniet, den du länkade till är en annan modell men de hade i alla fall flera storlekar när jag köpte min.

http://www.naturkompaniet.se/

Publicerat

hej,

vad tror du om något från Barons Country -serie:

Baron Game Bag

• 2 weeks later...
Publicerat

Har du kollat in Biltemas Handväska? Jag använder den och tycker den funkar bra