Publicerat November 29, 200817 yr min axelväska börjar bli fruktansvärt sliten och jag måste kika efter en ny är det någon som har ett tips. så här ser den gamla ut.
Publicerat November 29, 200817 yr Såg att de har utförsäljning på Gina tricot,de har säkert nån som matchar din dress /M.
Publicerat November 29, 200817 yr Såg att de har utförsäljning på Gina tricot,de harsäkert nån som matchar din dress /M. Nä, den var så pass stor så att nån sån vet jag inte om, men det som slår mig är, hur fasen fixar du att åka skidor med en axelväska ?? Jag får psykbryt när jag har nåt som hänger och slänger när jag rör mig i skogen.
Publicerat November 29, 200817 yr Jag får psykbryt när jag har nåt som hänger och slänger när jag rör mig i skogen. Men du har inte du kläder på dig i skogen Kunde inte låta bli
Publicerat November 29, 200817 yr Författare nu får man lida egen för man är öppet homosexuell när det gäller val av jaktväska. nej allvarligt talat så är axelväskan kung för toppjakt.
Publicerat November 29, 200817 yr Författare Nä, den var så pass stor så att nån sån vet jag inte om, men det som slår mig är, hur fasen fixar du att åka skidor med en axelväska ?? Jag får psykbryt när jag har nåt som hänger och slänger när jag rör mig i skogen. den är inte så långt ner på benet i vanliga fall som på bilden men jag minns att det är tre orrar i den när bilden togs och när den är tung så kan spännet till remmen glida. jag har skidat så många mil med den väskan och det är inga problem alls inte ens när man lägger på en rem och ska komma hem fort.
Publicerat November 29, 200817 yr nu får man lida egen för man är öppet homosexuell när det gäller val av jaktväska. Välkommen i klubben! Hur tråkad har inte jag blivit i alla år för min jaktväska....eller handväska som vissa ondsinta personer här säger /Micke
Publicerat November 29, 200817 yr den är inte så långt ner på benet i vanliga fall som på bilden men jag minns att det är tre orrar i den när bilden togs och när den är tung så kan spännet till remmen glida.jag har skidat så många mil med den väskan och det är inga problem alls inte ens när man lägger på en rem och ska komma hem fort. Hmm..ja egentligen så vore det ju väldigt praktiskt när man ska ha en massa bulvaner och skit med sig, kanske ska testa jag med, har nog en urgammal jaktväska i skinn någonstans, typ Mickes, fast större.
Publicerat November 29, 200817 yr maddog. jag tror bannemig att jag har en likadan väska i förrådet, ska kolla om jag inte hittar den. den jag har har ett stort och 2 små fack under locket. ska se om jag lyckas hitta den tills imorrn
Publicerat November 29, 200817 yr Författare Välkommen i klubben! Hur tråkad har inte jag blivit i alla år för min jaktväska....eller handväska som vissa ondsinta personer här säger /Micke jag har äntligen hittat någon som förstår mig.
Publicerat November 29, 200817 yr Författare maddog. jag tror bannemig att jag har en likadan väska i förrådet, ska kolla om jag inte hittar den.den jag har har ett stort och 2 små fack under locket. ska se om jag lyckas hitta den tills imorrn det skulle vara helt jävla perfekt. :D .
Publicerat November 29, 200817 yr nu har jag letat igenom förådet och svurit över att någon städat och min (o)ordning var sabbad. efter att gormat lite svalde jag stoltheten och frågade tanten om hon visste vart jag lagt den sa hon. -Den kastade du ifjol, du sa att du inte ville ha den ! minnet är bra men kort
Publicerat November 29, 200817 yr Författare nu har jag letat igenom förådet och svurit över att någon städat och min (o)ordning var sabbad.efter att gormat lite svalde jag stoltheten och frågade tanten om hon visste vart jag lagt den sa hon. -Den kastade du ifjol, du sa att du inte ville ha den ! minnet är bra men kort ha ha ja sånt är livet.
Publicerat November 29, 200817 yr Här har du en Bra namn på den oxå http://www.tradera.com/Krippsack_bog_allmo...uktion-78501473
Publicerat November 29, 200817 yr Författare Här har du en Bra namn på den oxåhttp://www.tradera.com/Krippsack_bog_allmo...uktion-78501473 det var ju för fan inte ens en väska det var ju en konstig konstruktion för att bära barn. mycket liknande en ryggsäck kanske något för dig.
Publicerat November 29, 200817 yr Måste det vara en skinnväska? Jag har en sådan här, den tål hur mycket stryk och dåligt väder som helst
Publicerat November 29, 200817 yr Författare Måste det vara en skinnväska?Jag har en sådan här, den tål hur mycket stryk och dåligt väder som helst du börjar det likna något, det ska helst inte vara i skinn så den där kan funka om den är stor nog.
Publicerat November 29, 200817 yr Författare tack markusR nu har jag hittat det jag ska ha. 25 liter rymmer den och den verkar bli en trevlig väska för många skiddagar. http://www2.thenorthface.com/opencms/openc...p;colorCode=002
Publicerat November 29, 200817 yr Jag köpte min på Naturkompaniet, den du länkade till är en annan modell men de hade i alla fall flera storlekar när jag köpte min. http://www.naturkompaniet.se/
Publicerat December 1, 200817 yr hej, vad tror du om något från Barons Country -serie: Baron Game Bag
Publicerat December 9, 200817 yr Något sådant här skulle jag kunna tänka mig..Måste vara ganska smidigt för den rörliga jakten.. http://www.cabelas.com/cabelas/en/template...t20770&rid=
Publicerat December 24, 200817 yr Har du kollat in Biltemas Handväska? Jag använder den och tycker den funkar bra