Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nördigt...

Featured Replies

Publicerat

Sitter på jobbet o funderar... har jouren till 18.00 söndag...

Räknade lite lätt på uppdragen o i denna dagbok som jag så tacksamt få va o skriva av mig i så är de 47 ämnen.

Tror jag fick ihop 37 eftersöks uppdrag eller nått sånt.

Några mindre bra o några lyckade osv.

Fick de oxå till att grisuppdragen verkar ökat..

O varför skriver jag då dehär...

Tja.. alltså.. hade jag själv som utomstående läst de jag plitat ner så vet i faen om jag trott på allt.

Typ.. ibland känner man sig inte trovärdig eller nått, även om jag försöker va så ärlig jag kan.

Får erkänna att jag nog ibland utelämnat något som troligen inte passar att skriva om...

Varför får ni räkna ut själva...

På nätet är det så j-kla lätt att skapa en identitet som kanske är långt från verkligheten.

Som man brukar säga.. ibland känner man sig oövervinnerlig o nästa gång så är man en liten skit o vet inte riktigt va man ska ta vägen..

Fast mestadels är jag någonstans mitt emellan... ;)

Hmm.. faen vilket Puckat inlägg... :P

Vill nog bara hem o ha en kram av familjen.. :unsure:

Publicerat

Får du verkligen dricka alkohol på jobbet? :unsure::P

Publicerat

Tycker det låter som någon behövde vila lite. :P

Men vad du gör så fortsätt skriva om dina eftersök. Är alltid lika intressant och lärorikt att läsa dina trådar.

Och vad det gäller trovärdigheten så finns det nog andra som ligger sämre till. :unsure:

Publicerat

Jag tycker dina eftersökstrådar är en självklarhet här på forumet. Alltid lika spännande att läsa!

Publicerat

Nej nej nej. Klart du skall fortsätta skriva som du gjort tidigare.

Alla har vi våra starka och svaga stunder. Kör på bara, det är spännande och intressant!

Publicerat

Eftersök är viktiga så absolut ska du fortsätta skriva om det. :P

Publicerat

:D när man håller på med eftersök så är de verkligen upp å ner!... hjälte ena dagen! å andra! ja de ska vi inte tala om!... för inte tala om hunden! den "jäveln" som inte hittar något!.. :P ...

hur som helst NS. ja gillar din tråd! läser och lär precis som med många andra trådar här på forumet så finns det alltid något att snappa upp!...

hoppas du fick din kram i går nu!.. :D

Mvh

Publicerat

Skriv! För bövelen :D

För mig som rookie och helt oerfaren när det gäller eftersök är det en guldgruva att få läsa den osminkade sanningen om riktiga eftersök med dess fram och baksidor :D

Klart som skjutton att det inte kan bli perfekt alla gånger, hade allt gått klanderfritt från början hade det inte blivit några eftersök. :P

Publicerat
  • Författare

Hmmm...

Tack vänner!

De värmer att mitt pladder uppskattas.

Jag va nog igång lite för länge igår, typ 16 timmar...

Förbannade julmat...

Man blir ju lite knepig i kulan..

Kramen från familjen har jag inte fått än, är fortfarande på jobbet...Sover alltså här oxå...gör så var 4:de helg.

O andra sidan så är jag ledig nästkommande 3 helger.

Eller jag kanske är en 16 årig tjej som rider och samlar på my little pony, läser hänt i vecket och min högsta önskan är att få kladda på Johan Palm... -_-

Publicerat
Eller jag kanske är en 16 årig tjej som rider och samlar på my little pony, läser hänt i vecket och min högsta önskan är att få kladda på Johan Palm... :angry:

Hahahahahaa... Surprise surprise!!!! -_-

Publicerat

Även om du är en tottis som gillar småhästar eller du är en inbiten eftersökssammarit så har du i alla fall inspirerat mej och min vovve till att börja med eftersök. Den enda som inte gillar dej i detta hushåll är min sambo. ^_^ Hon gnäller varje gån tellefonen ringer. :)

Publicerat

Det är uppskattad läsning även härifrån, kanske inte kommenterar allt men läser mera, det är väl det som skiljer sig från internet world och real life, brukar ge bra feedback så slipper kollegorna hamna i facket för konstiga funderingar, det slinker ur mer naturligt ur truten än genom tangentbordet.

Publicerat

Jag gör ungefär detsamma. Läser mer än jag skriver. ( då jag stavar som en fi**a) Men jag kan garantera att jag suger i mej alla erfarenheter som publiseras i ämnet.

Publicerat

Nä kör på NS, dom som tvivlar på din kompetens i ämnet är bara avundsjuka :blink:

*kram* :o

Publicerat

Dina eftersöksstorys är så grymt läsvärda och spännande skrivna så att det känns som man är med som skytt bredvid dig, fortsätt och skriv, du gör det skitbra och jag tror inte att det finns någon här som tvivlar på dig som jägare/eftersöksjägare.

Publicerat

Läser alltid dina eftersökstorys. Tycker de är grymt väldetaljerade, inspirerande, spännande och lärorika.

Keep up the good work NS!

Publicerat

Nu har du jagat för lite, låter det som.. :P

Vet ju med stor säkerhet att det du skriver är sant. Och om inte, så få rman väl lyfta på hatten för en otrolig fantasi och känsla för detaljer i ditt skrivande. :D

Publicerat

Ja, Eftersöksdagboken är ett av guldkornen med det här forumet. Otroligt spännande och lärorikt att läsa och väldigt intressant!

Keep up the good work!