Publicerat December 3, 200817 yr Jo jeg er en norske som bor i Nord-Norge, nærmere bestemt Vesterålen. Jeg jakter mink, rev, Fugel og når jeg får ti så jakter jeg hare. Er ny på forume, melte meg på for og kunne lese jakt dagbøker nærmere bestemt Foxhound sine jakt dagbøker. Men siden man må legge inn 50 innleg for og lese jakt dagbøker, Får jeg legge inn noen innleg av og til
Publicerat December 3, 200817 yr Velkommen skal du vaere Hyggelig å se flere Norske brödre her på forumet. Jeg er ikke Norsk selv men har vaert der å hentet med en kone Hvor i Vesterålen er det du bor? Det virker meget spennende med jakt der oppe i nord. Jeg har bare vaert i vesterålen to ganger men det er jo helt fantastisk ute på vestsiden. Håper du finner deg tilrette her så du kan skrive selv fra dine jakter der oppe.
Publicerat December 3, 200817 yr Författare Hvor i Vesterålen er det du bor? Det virker meget spennende med jakt der oppe i nord. Jeg har bare vaert i vesterålen to ganger men det er jo helt fantastisk ute på vestsiden. Håper du finner deg tilrette her så du kan skrive selv fra dine jakter der oppe. Jeg bor i kommunen Øksnes, håper at du kommer til vesterålen flere ganger
Publicerat December 3, 200817 yr Författare Javel så du har funnet veien hit nå ja, sku man følge med dagboka de så måtte man vel det
Publicerat December 4, 200817 yr Heej och välkommen hit .. hoppas att du kommer att trivas här på jaktsnack