Publicerat December 4, 200817 yr 4500 ha för 200/år Äntligen kan jag börja jaga på riktigt utan att tränga mig på någon annan!
Publicerat December 4, 200817 yr Grattis! Ser att du bor i Boden. Var har du fått jakträtt om man får fråga?
Publicerat December 5, 200817 yr Grattis grattis. Lite skillnad på priser där uppe! Tycker själv jag kom billigt undan här nere........
Publicerat December 5, 200817 yr okej när jag googla boden såp kom en bild om en plats breved göteborg. så undrade vad menas med där uppe ? de e ju ganska söder? så googla ja igen och nu är det breved kalix :S:S
Publicerat December 5, 200817 yr 4500 ha för 200/årÄntligen kan jag börja jaga på riktigt utan att tränga mig på någon annan! Grattis, själv har man ungefär lika stor mark men för 1 kr/år, och han vägrar ta annat än en jämn hundring i betalt
Publicerat December 28, 200817 yr Författare Najs.Var runt Boden jagar du då? MVH L-O N Bredåker //Pelle