Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

vem är Sgt_Smith

Featured Replies

Publicerat

hej,

jag är en snart 30 -årig kille som bor i Jönköping där jag har pluggat i alltför många år och nu jobbar med inköp inom tillverkande industri. jagar i södra småland, framförallt tillsammans med pappa och familjens strävhårstax men är även medlem i ett älgjaktlag. började jaga som 23 -åring och sedan dess har intresset bara växt, pappa är naturligtvis en bidragande orsak eftersom han "alltid" jagat och vi har jakthund hemma.

utöver jakten, som tyvärr fått stå tillbaka detta året till förmån för en lägenhetsrenovering och nytt jobb, så ägnar jag en hel del tid till att träna, resa, springa efter flickor och åka snowboard :D

lägger gärna pengar på saker som kombinerar form & funktion och har följdaktligen svårt att stå emot t.ex. Chevaliers jaktkläder med gore-tex, knivar från Fällkniven, Peltor -hörselskydd och jag föredrar valnot framför plast som kolvmaterial. resonerar väl som så att "kvalité lönar sig i längden..." men ser inte att devisen "den som har flest prylar när han dör vinner" är något för mig :P

hoppas kunna spendera både mer tid och pengar på jakten framöver - septemberjakt på älg och kanske även fjälljakt på ripa står på önskelistan, men även ett kompletterande jaktarrende i södra småland för att få lite mer variation.

that´s all for me folks! :P

Publicerat

Välkommen hit :P

Publicerat

Välkommen in på jaktsnack!

Publicerat

Välkommen :rolleyes:

Publicerat

Välkommen, kul med fler Smålänningar. Mer exakt var jagar du? Själv jagar jag till kring Lammhult samt i Kalvshaga.

Publicerat

Välkommen Sgt!

Du har ju varit här ett tag men alltid kul med en presentation!

Publicerat

Hej & välkommen hit!

:rolleyes:

Publicerat

Välkommen själsfrände :rolleyes: To ski powder is to waste it, som vi brädåkare säger. :huh::rolleyes:

Publicerat

kommenväl <_<

Publicerat

Velkomen

Publicerat
  • Författare

hej,

ja, hur man kan försöka åka puder på skidor när man kan surfa det på snowboard är den stora frågan... <_<

jag jagar i trakterna kring Ljungby

Publicerat

Ser att du varit med ett tag <_<:-)

trevligt med en presentation

Publicerat

Välkommen... :)

• 2 weeks later...
Publicerat
hej,

ja, hur man kan försöka åka puder på skidor när man kan surfa det på snowboard är den stora frågan... :lol:

:P ... välkomen på dej!... en bräd åkare till här!.. :P

Mvh

Publicerat

Välkommen!

Publicerat
hej,

ja, hur man kan försöka åka puder på skidor när man kan surfa det på snowboard är den stora frågan... :lol:

jag jagar i trakterna kring Ljungby

Ja välkommen, extra kul med någon som jagar i mina trakter. Vilken sida om Ljungby jagar du?

\mats