Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hip hur för Elsie N på polisen i Lund

Featured Replies

Publicerat

Jag har köppt en SaKaBa (SKB) 605 sporting i torstags förra veckan . I dag låg lisensen i lådan utskreven av Elsie N iLund :lol::lol::o:o

Publicerat
Jag har köppt en SaKaBa (SKB) 605 sporting i torstags förra veckan . I dag låg lisensen i lådan utskreven av Elsi N iLund :D:D:D:D

Kul för Dig, men jag behöver bara vänta max 24 timmar i Kalix! ;):D:P

Publicerat
  • Författare

Fan ls du ska alltid va värst :P:D:D:D . För att va Skåne så va det snabbt mina övriga bössor tog 5 veckor :D;) och då va det suggan på polisen i Helsingborg som hadde hand om lisenserna för Saxtorp

nu har man börjatt skicka runt ärendena i skånes polisdistrikt och det styrs av födelse månaden

Publicerat
Fan ls du ska alltid va värst :D:D:D:D . För att va Skåne så va det snabbt mina övriga bössor tog 5 veckor :unsure:;) och då va det suggan på polisen i Helsingborg som hadde hand om lisenserna för Saxtorp

nu har man börjatt skicka runt ärendena i skånes polisdistrikt och det styrs av födelse månaden

Haha! Boden kan Fu få samma dag t o m och det tror jag att jag skulle kunna få i Kalix också om jag frågade snällt. :D

Tur at tman inte bor där nere då. :D:D

Publicerat

Huvva för att vänta 5 veckor :unsure: har väntat som max 3 dagar här i sollefteå ;)

Publicerat

Det mesta jag väntat i Örebro är 9 veckor!!!!! Fyyyy faaaan, men dom gar bättrat sig, nu går det på under en vecka i allafall. Man blir ju ett vrak när man får gå å plågas så länge!!

Publicerat

Grattis :D