Publicerat December 5, 200817 yr Jag har köppt en SaKaBa (SKB) 605 sporting i torstags förra veckan . I dag låg lisensen i lådan utskreven av Elsie N iLund
Publicerat December 5, 200817 yr Jag har köppt en SaKaBa (SKB) 605 sporting i torstags förra veckan . I dag låg lisensen i lådan utskreven av Elsi N iLund Kul för Dig, men jag behöver bara vänta max 24 timmar i Kalix!
Publicerat December 5, 200817 yr Författare Fan ls du ska alltid va värst . För att va Skåne så va det snabbt mina övriga bössor tog 5 veckor och då va det suggan på polisen i Helsingborg som hadde hand om lisenserna för Saxtorp nu har man börjatt skicka runt ärendena i skånes polisdistrikt och det styrs av födelse månaden
Publicerat December 6, 200817 yr Fan ls du ska alltid va värst . För att va Skåne så va det snabbt mina övriga bössor tog 5 veckor och då va det suggan på polisen i Helsingborg som hadde hand om lisenserna för Saxtorpnu har man börjatt skicka runt ärendena i skånes polisdistrikt och det styrs av födelse månaden Haha! Boden kan Fu få samma dag t o m och det tror jag att jag skulle kunna få i Kalix också om jag frågade snällt. Tur at tman inte bor där nere då.
Publicerat December 6, 200817 yr Huvva för att vänta 5 veckor har väntat som max 3 dagar här i sollefteå
Publicerat December 6, 200817 yr Det mesta jag väntat i Örebro är 9 veckor!!!!! Fyyyy faaaan, men dom gar bättrat sig, nu går det på under en vecka i allafall. Man blir ju ett vrak när man får gå å plågas så länge!!