Publicerat December 5, 200817 yr Har var inne på jaktsnack en månad så nu är det väl dags att presentera sig. Jag är en ung grabb på dryga 50 som kommer ifrån Norrbo (utanför Hudiksvall) i Hälsingland. Jag har fru och två utflugna barn (tack och lov så jagar grabben) två hundar och två katter. Mitt stora jaktintresse är älgjakt med löshund därför så är det 2 jämthundar som finns i huset, En 8 månader (en jaktchampion tills han bevisar motsatsen) och den gamle som är snart 9 år (lite jakthund och mycket sällskapshund). Jag har tillgång till ca 9000 ha småvilt och 3500 ha älgjakt. Jagar i samma lag som Jörgen69 så vill ni ha ett mer objektivt utlåtande om mig så kan ni väl fråga honom. Oj höll på att glömma det viktigaste, jag är nybliven morfar, helt fantastiskt kul. Mvh Stig
Publicerat December 5, 200817 yr Välkommen! lagom storlek på markerna, jag har c:a 12500 ha mindre än dig att jaga på
Publicerat December 5, 200817 yr Författare Välkommen!lagom storlek på markerna, jag har c:a 12500 ha mindre än dig att jaga på Förtydligande, jag jagar älg på 3500ha av de 9000ha
Publicerat December 5, 200817 yr Förtydligande, jag jagar älg på 3500ha av de 9000ha Förtydligande 2, det är fortfarande 12500 ha mindre för oss i stockholm att jaga på... Men ett stort välkommen till forumet skall du vara!
Publicerat December 5, 200817 yr Välkommen! Och bry dig inte om Rodent och AndreasA, dom kan inte räkna......
Publicerat December 5, 200817 yr Välkommen!Och bry dig inte om Rodent och AndreasA, dom kan inte räkna...... Det är korrekt ser jag nu. Vi har 9000 ha mindre att jaga på... Varmt välkommen igen Figo!