Publicerat December 6, 200817 yr Var förbi en åtel idag och såg lite skit som jag är osäker på vad det är för skit. Vad tror ni trappers?
Publicerat December 6, 200817 yr Var förbi en åtel idag och såg lite skit som jag är osäker på vad det är för skit.Vad tror ni trappers? Det ser ut som en bajskorv Mvh.
Publicerat December 6, 200817 yr Författare Vilka seriösa svar. Okej, bilden kanske inte framhäver skitens fina sidor men hur omogen får man vara? Men då vet man det, ingen kan.
Publicerat December 6, 200817 yr Författare Jo, det var en massa spår, men det gick inte avgöra vad det var för spår.
Publicerat December 12, 200817 yr Kan vara räv, lo eller mård? Bilden kunde ju varit lite bättre förstås Ut ifrån bilden gissar jag på räv eller mård. Synd att det inte fanns några bra spår. Sätt dej på pass i spårlöpan så får vi se ägaren till tilltaget imorron
Publicerat December 12, 200817 yr Nä inte mård eller lo. Räv eller möjligen hund. Kotten ser tappad av stress ut ingen bajshög och rävar bajsar väl inte vid åteln. Dålig bild ser ut som pörlor , då är det rå. Hund ? annars är det räv !
Publicerat December 12, 200817 yr Nä inte mård eller lo. Räv eller möjligen hund. Kotten ser tappad av stress ut ingen bajshög och rävar bajsar väl inte vid åteln. Dålig bild ser ut som pörlor , då är det rå. Hund ? annars är det räv ! Där sa du nåt ..... när jag tänker efter så har inte jag heller sett avföring från räv vid en åtel ännu. Hund tänkte jag inte på en gång, kan ju vara ytterligare en kandidat till listan.
Publicerat December 21, 200817 yr http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=3105...n&from=menu Ovan en länk till lite bajsorientering. Min 3 åring är tvärfena nu.