Publicerat December 8, 200817 yr Hej. Är det någon som vet vilka Ericksson telefoner som funkar med det senaste tracker mu way halsbandet???
Publicerat December 9, 200817 yr Hej.Är det någon som vet vilka Ericksson telefoner som funkar med det senaste tracker mu way halsbandet??? Har ingen personlig erfarenhet, men en bekant i mitt jaktlag köpte Ericsson + Tracker till sina Taxar han har försökt att få eländet att fungera i två veckor med hjälp av butiken men det funkar illa eller inte alls för han. Kartor som inte laddar, GPRS som inte funkar, programvaran funkar när den själv vill och inte när han behöver den osv.. mao han ska lämna tillbaka skräpet till butiken. Tror att detta beror på att programvaran till Ericsson är ganska ny till skillnad från den till Nokia, men som sagt vet inte , kolla mycket med folk INNAN du köper är mitt råd, i butiken ser allt snyggt o bra ut men i verkligheten är det annorlunda
Publicerat December 9, 200817 yr Här också! Han är duktig! http://shop.peters.se/?p=p_10&sName=Startsida
Publicerat Januari 18, 200917 yr Har ingen personlig erfarenhet, men en bekant i mitt jaktlag köpte Ericsson + Tracker till sina Taxarhan har försökt att få eländet att fungera i två veckor med hjälp av butiken men det funkar illa eller inte alls för han. Kartor som inte laddar, GPRS som inte funkar, programvaran funkar när den själv vill och inte när han behöver den osv.. mao han ska lämna tillbaka skräpet till butiken. Tror att detta beror på att programvaran till Ericsson är ganska ny till skillnad från den till Nokia, men som sagt vet inte , kolla mycket med folk INNAN du köper är mitt råd, i butiken ser allt snyggt o bra ut men i verkligheten är det annorlunda Låter som han fått dålig info från butiken. När ricsson 702 kom funkade den inte klockren den stängde av sig själv iblan men med den senaste versionen så funkar den som det skall, kör det själ på en 702 har tidigare kört på Nokia N70 6110 & N82 har alltid funkat. Om han inte får till den så kan han ju höra av sig/ Thomas
Publicerat Januari 18, 200917 yr Neej Per, glöm Ericsson Funkar bra till 702an men det går inte att köra de ädre banden mot Ericsson 310i och nyare funkar. Fast man övertygar nog inte en finne om det