Publicerat December 8, 200817 yr Efter ett hiskligt funderande har jag äntligen skaffat mig en korsning. hanen är Wachtel/karelare tiken strävhårig vorsteh Vilden är nu 9 veckor och har bott här i en vecka, kan inte minnas att det var sånt jobb med en valp. Tanken är att den ska användas som kortdrivande såthund och till eftersök. Är det nån här som har erfarenhet av liknande korsning eller finns här rent av något kullsyskon? han är köpt i Katrineholm. Limp
Publicerat December 11, 200817 yr Författare Är det en liten valp efter Sako? Det kan nog stämma att hyan hette så.
Publicerat December 12, 200817 yr Tror inte det är första gången Sako lyckas med dylikt, kolla med Bri.. om hur det gått med tidigare kullar, kanske hittar nån i närheten
Publicerat December 12, 200817 yr Jättefin liten voffsing , blir intressant att höra hur det går med den, kul med blandraser har själv en kopov/labbe blandning som jag tror på
Publicerat December 12, 200817 yr Författare Jättefin liten voffsing , blir intressant att höra hur det går med den, kul med blandraser har själv en kopov/labbe blandning som jag tror på Jodå, nu börjar han bli skaplig, hyfsat rumsren är han oxå. men jäkla va dom växer får hoppas att han stannar vid max 60 cm. wachteltiken har jämnt upp att freda sig mot honom. blir att hålla honom med fast hand om det ska bli bra.