Publicerat December 9, 200817 yr Var är du BäckaBengtsson??? Jag kollade bland bloggarna av en slump idag och läste att din dator havererat. Du får ta och besöka nåt lokalt internet-café eller nåt, för detta går bara inte. Inte blev det bättre av att jag häromdagen såg att Torsbo fått in en begagnad rostfri Ruger 1:a i 375. Det var väldigt illavarslande... Saknar dina prydliga skriverier och våra bataljer och gliringar i textform
Publicerat December 9, 200817 yr Jag har oxå funderat på vart han håller hus. Saknar oxå hans grundliga svar och åsikter! Köp en ny dator ! bonnlurk !
Publicerat December 10, 200817 yr Kolla hans blogg så har han förklarat sitt problem, ett litet datastrul som borde vara åtgärdat snart.
Publicerat December 10, 200817 yr Författare Kolla hans blogg så har han förklarat sitt problem, ett litet datastrul som borde vara åtgärdat snart. Framgår även av mitt ursprungliga inlägg
Publicerat December 16, 200817 yr Ska vi börja dragga efter karln ? Han kan ju inte bara försvinna ? eller ?