Publicerat December 9, 200817 yr Hej hej... Jani är namnet, en 26 årig grabb från Haninge, Stockholm. Som försöker att befinna mej i skogen på alla små lediga timmar, Har tillgång till en lite jaktmark i Tungelsta, ett stycke välbevuxen sådan, massa gris bland granarna, =) Har haft examen ett tag, o de va bland de bästa jag har gjort, är född hos en pappa som har haft ett stort jakt intresse. Dock lite avtrubbad nu tyvär för att de saknas en bra hund, ÅÅÅ så snubblade man in här på ett bananskal, o äntligen får man ju säga, att de finns ett forum som de finns folk som har lika sinnad intresse. Kanske ännu mer, o då har man ju hittat rätt, Supertrevligt forum som sagt, o tack för.. =)
Publicerat December 9, 200817 yr Hej och välkommen hit .. hoppas att du kommer att trivas här hos oss
Publicerat December 9, 200817 yr Författare Jasså.. njo de är ju platsen man är född i.. Är han själv i från närheten- ````???
Publicerat December 9, 200817 yr Fler 08:or! NEEEJ !!! Skojar bara, varmt välkommen ska du vara ! / Janne
Publicerat December 9, 200817 yr Jasså.. njo de är ju platsen man är född i.. Är han själv i från närheten- ````??? Nopp Ekerö men spelar golf i Riksten. Men jakt i Tungelsta är ju en våt dröm, de flesta jägare jag känner i Stockholm har typ 10 mil till närmaste mark. Jagade en del i Lapplands (Upplands) Väsby tidigare, 11 min hemmifrån, fan vad det var schyst.
Publicerat December 9, 200817 yr Författare Tack tack Foffe o alla ni andra. =) kul att va med i ett stort o roligt gäng .. =) Orjant, jasså du.. spelat golf har man också gjort, både på riksten, smat grödinge, jaa marken i tungelsta är på ca 40 hektar, inte så myclet att springa på, men jag väntar på besked om gallring o röjning, de är tokkigt tätt, igenvuxet på många ställen, men riktigt fin grismark, =) ekerö.. hmm. ja men där borde de ju finnas fina ställen.. =)
Publicerat December 13, 200817 yr Författare Nope Klart de behövs.. =) men de vågar du väl inte ärkänna va,, =)
Publicerat December 14, 200817 yr Ser att du kommer ifrån mina gamla trakter... välkommen ska du vara
Publicerat December 14, 200817 yr Författare Ser att du kommer ifrån mina gamla trakter... välkommen ska du vara Mjaaa.. tack ska du ha.. gamla hematrakterna.. ?? vart o när va de då..
Publicerat December 14, 200817 yr Mjaaa.. tack ska du ha.. gamla hematrakterna.. ?? vart o när va de då.. Jag kommer ifrån Västerhaninge jag men är sedan några år tillbaka bosatt i Härnösand.
Publicerat December 14, 200817 yr Författare Tack än en gång alla som har välkomnat en. =) super trevligt forum. Mvh J