Publicerat December 12, 200817 yr Glad i hågen hittar man licensen till ny inköpta räv/bockdräparen, en Tikka m/65 Continental, i brevlådan. Hinner knappt äta, hastar till den stora vapen affären för att hämta...............Men ikke!!!!!!!! Möts av beskedet: tyvärr kan ej öppna kassunen, vi har ej tillstånd till det, dom som har det är på utbildning!!!! Så det sket sig!!! Jag trodde i min enfald att alla som jobbar i affären har tillstånd att sälj/lämna ut vapen, men så var det visst inte.........eller?????? Nån som vet?? En jävla sketen service i allafall!! Ska tilläggas att butiken ingår i en av våra STORA........kedjor........ Fyyyy fan, fick flashbacks sen barndomen när man väntade på hobbex-paket som inte kom..................
Publicerat December 12, 200817 yr näää, vill inte hänga ut en bra affär på ett sökbart forum. .... Bu*host*llsh...
Publicerat December 12, 200817 yr Jag hade nog tvingat mig in... efter att ha gått å väntat, spanat i brevlådan varje dag, gå ner och vänta på postbilen och ha mardrömmar om en ond licenstant så är det ju typiskt att man ska bli stoppad av de som försöker sälja!
Publicerat December 12, 200817 yr Författare Blev så förbannad att jag kalla killen pajas och gick ut å skicka igen dörrjäveln, så rutorna skallrade, skrämde slag på en dam som skulle in.......eventuellt kanske det skulle vara nån där i morgon, men va fan!!! Ska ju hinna jaga åxå!!! Kedjan börjar på J...............slutar på aktia
Publicerat December 12, 200817 yr Kedjan börjar på J...............slutar på aktia ...hmmmm....näääee du...jag kommer inte på namnet ändå..?