Publicerat December 13, 200817 yr Hej. Blev lite sugen på en 8,57 hos jannes jakt o vapen i långsele (såg den på blocket) och nu undrar jag om det finns nån här som känner killen eller har haft att göra med honom, är han pålitlig och bra?
Publicerat December 13, 200817 yr Ja, jag har köpt en bössa av honom. Han är pålitlig. Så det är inget problem att handla av honom.
Publicerat December 15, 200817 yr Hej Jag har haft vänner som lämnat in bössor för lite småfix och inte alls varit nöjd med han så det bästa är nog att åka dit å klämma å känna på den
Publicerat December 15, 200817 yr Gubben är en riktig hederskuf! Jobbat i det millitära som vapentekniker ett antal år innan han startade eget! Jag har haft min bysse där o ble riktigt nöjd med jobbet. Sen e kanske frågan hur finliret är med graveringar o töcke trams. De kan ja inte utrycka mig om! Men att han går att lita på och att han kan sina grejer de e dagens sanning! //Jimmy Ps. Men han kan snacka ihjäl sina kunder så håll honom kort Ds.
Publicerat December 15, 200817 yr jag har pratat med honom två gånger och han har varit mycket tvär mot mig. ena gången ville jag riva ett patronläge till AI som var helt meningslöst enligt han och det blev inget. andra gången var det om en ompipning och jag ville ha shift barrel och riktad låda då blev han tvärsur och sa att det var dålig ide och att riktning inte behövs så det blev inget den gången heller.
Publicerat December 15, 200817 yr Har aldrig fått något gjort av honom men ringt några gånger om bla sånt han haft på hemsidan. Som sagt tidigare så är det inte den presumtiva kunden som pratar bort hans arbetstid.... Men dock - han har alltid varit trevlig så bemötandet har det inte varit några problem med för min del. Var det inte han som fixade till Herr Bergs "eftersökspecial" som det finns lite bilder mm på här någonstans? //K9
Publicerat December 15, 200817 yr jag har pratat med honom två gånger och han har varit mycket tvär mot mig. ena gången ville jag riva ett patronläge till AI som var helt meningslöst enligt han och det blev inget. andra gången var det om en ompipning och jag ville ha shift barrel och riktad låda då blev han tvärsur och sa att det var dålig ide och att riktning inte behövs så det blev inget den gången heller. Nä de e sant! Han har mkt bestämda åsikter! Yrkesskada från de militära måntro?
Publicerat December 17, 200817 yr Har anlitat honom två ggr utan problem. Men kan hålla med på att han har väldigt bestämda åsikter plus att han kan prata på både in o ut andning....
Publicerat December 17, 200817 yr Har anlitat honom två ggr utan problem. Men kan hålla med på att han har väldigt bestämda åsikter plusatt han kan prata på både in o ut andning.... Har anlitat honom en gång och det kommer att bli ett par ryck till nu efter nyår. Snabbt, snyggt, klurigt och billigt. Imponerande och han ringde flera gånger under arbetets gång för att dubbelkolla lite saker och få godkännanden på saker han ville göra. Jag är djupt imponerad men vet inte om jag skulle lämna en purdey åt honom för gravyrjusteringar, men att göra en jaktbössa till helt överjäkligt bra jaktbössa, där gör han bra jobb.
Publicerat December 19, 200817 yr Författare Har anlitat honom en gång och det kommer att bli ett par ryck till nu efter nyår. Snabbt, snyggt, klurigt och billigt. Imponerande och han ringde flera gånger under arbetets gång för att dubbelkolla lite saker och få godkännanden på saker han ville göra. Jag är djupt imponerad men vet inte om jag skulle lämna en purdey åt honom för gravyrjusteringar, men att göra en jaktbössa till helt överjäkligt bra jaktbössa, där gör han bra jobb. Good enough for me
Publicerat Februari 5, 200917 yr Hej. Blev lite sugen på en 8,57 hos jannes jakt o vapen i långsele (såg den på blocket) och nu undrar jag om det finns nån här som känner killen eller har haft att göra med honom, är han pålitlig och bra? Jag har laddat ammo till en 307;a genom honom, å det är en mycket seriös fd trupputbildare inom "försvaret", pålitlig, snabb leverans och mycket trevlig! Ingo
Publicerat Augusti 18, 201213 yr Kan bara hålla med herr Berg, jag har inget att klaga på alls, utan det har varit snabbt och bra utfört de jobb som jag anlitat honom för. Har köpt en bössa också av honom. Två ggr har han räddat mig, när andra smeder gjort ett dåligt jobb, bla en som monterade klackar på en m98 åt mig. De satt så snett att det inte ens gick att skjuta in den. Då svetsade Janne igen lådan och tog upp nya hål och monterade klackarna spikrakt till full belåtenhet. Så är det någon jag litar på så är det Janne! Pipkapning och diverse andra jobb har han också utfört åt mig