Publicerat December 13, 200817 yr Hallå allihopa Har en liten undran,på min Husqvarna 649 9,3x62 så sitter det låsskruvar 1 vid varje lådskruv är detta original eller gjort i efterhand
Publicerat December 13, 200817 yr Det där är nog inte orginal. av bilderna att dömma är det någon hemmafixare som varit framme. Men jag kan ha fel, det har hänt förr. Även om det var mycket länge sedan
Publicerat December 13, 200817 yr Jag hade exakt sådär på en 8x57 jag hade förut, och den var orginal
Publicerat December 13, 200817 yr Tvärsäkert hemmapul. tills jag såg Axl:s inlägg, inte lika tvärsäker längre /Lasse
Publicerat December 13, 200817 yr Tvärsäkert hemmapul. tills jag såg Axl:s inlägg, inte lika tvärsäker längre /Lasse Tvärsäkert däremot är att en hempulare sabbat skruvskallarna.
Publicerat December 13, 200817 yr Tvärsäkert däremot är att en hempulare sabbat skruvskallarna. Så sant
Publicerat December 13, 200817 yr Frågan som kvarstår är vad extraskruvarna är till för och vad det fäster i. Är det bara franska skruvar som fäster i virket? Jag skall till Tommy i Husqvarna på fredag. Om vi inte har löst det tills dess kan jag fråga där.
Publicerat December 13, 200817 yr Frågan som kvarstår är vad extraskruvarna är till för och vad det fäster i. Är det bara franska skruvar som fäster i virket? Jag skall till Tommy i Husqvarna på fredag. Om vi inte har löst det tills dess kan jag fråga där. Dom är väll där förr att låsa lådskruvarna, så dom inte rallar upp. Dom fäster inte i virket utan sitter endast i metallen.
Publicerat December 14, 200817 yr Författare Låsskruvarna är gängade i underbeslaget sen är det halvmånformade urtag i både låsskruvarna och lådskruvarna.ps en fråga till Turisten Den här Tommy är han duktig,bra priser?
Publicerat December 14, 200817 yr Jag har sådana låsskruvar på min 640 i 8x57js och jag har en känsla av att det är från fabrik och inget hemmafix. MVH/Jocke
Publicerat December 14, 200817 yr Har såna på min 640 (i mint condition!) oxå. Har du kvar den? /Micke
Publicerat December 14, 200817 yr Låsskruvarna är gängade i underbeslaget sen är det halvmånformade urtag i både låsskruvarna och lådskruvarna.ps en fråga till Turisten Den här Tommy är han duktig,bra priser? Han har bra rykte iaf. Har min 648 hos honom just nu eftersom utdragaren gick av. Det finns nog andra på detta forum som har mer erfarenhet av hans arbete.
Publicerat December 14, 200817 yr Har min 648 hos honom just nu eftersom utdragaren gick av. På en M98??? Är detta början på Jordens undergång?