Publicerat December 14, 200817 yr Har dröjt lite med att skriva press. Men här kommer lite..... 37 årig Närking, uppväxt med jakt, jagat/varit med sen innan jag kunnat gå (på farsans arm vid diverse jakter), men anser mig inte vara speciellt erfaren ändå. Konstigt.....har genom åren mött en HEL DEL, så kallade jägare/skyttar som kan så jääävla mycket, å lärt sig allt på ett par år!!! Fan vad en del lär sig snabbt.!!! Åter till mig, föredrar väl mest jakt med drivande hund, haft stövare i familjen sen innan jag var född, ända fram tills aug. förra året då jag fick ta bort min Hamilton pga, allergi,bara 4,5år gammal. Har av olika orsaker inte skaffat någon ny än, men det är på g!!!!!! Annars sjuter ´jag en hel del jaktstig (med varierande resultat), lite sporting, är medlem i Åsbro jaktskytteklubb, och försöker träna så mycket jag kan, i allafall någon/ några ggr i veckan, vår/sommar. Är så lyckligt lottad att vi på marken har en egen lerduvebana, med kul fång för inskjutnig, samt jaktstigs figurer uppsatta. Ska i vinter/vår försöka lära mig lockjakt på räv........tilltalar mig!!! Är annars allätare vad gäller jakt, älskar fågeljakt, gärna kråkjakt, duva, gås mm. Inbillar mig att jag är en bra passskytt, vilket man ibland ser skräckexempel på......... Jaja..........d var lite om mig i alla fall. Tycker detta forum är alla tiders, har fått flera bra tips!!! Skitjakt på er./FREDRIK
Publicerat December 14, 200817 yr Välkommen ut ur skuggorna, efter 81 inlägg så kan det vara dags Mvh!
Publicerat December 14, 200817 yr Författare Välkommen ut ur skuggorna, efter 81 inlägg så kan det vara dags Mvh! Hehe, 81 inlägg...............finns nog dom som har gjort betydligt mer än så och inte presenterat sig........ingen nämd............
Publicerat December 15, 200817 yr Välkommen mannen.. =) men man kan ju förstå att du inte har hunnit med presinlägg. mr upptagen71 =)
Publicerat December 15, 200817 yr Författare Välkommen mannen.. =) men man kan ju förstå att du inte har hunnit med presinlägg. mr upptagen71 =) Haha, en humorist!!! Sånt gillar vi!